Опис
Проблема
Відсутність у мікрорайоні доступних можливостей ІТ-освіти та STEAM для школярів.
Мета проєкту
Розвиток ІТ-освіти для дітей мікрорайону
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
1. Створити на базі кабінету інформатики №39 НВК №37 лабораторію ІТ-освіти та STEAM з сучасним обладнанням.
2. Організувати систему навчання обдарованих учнів Scratch-програмуванню, WEB-програмуванню та WEB-дизайну, робототехніці, комп’ютерній графіці та STEAM тощо.
3. Створити умови для учителів інформатики в розширенні можливостей реалізації творчих педагогічних проектів у різних ІТ-напрямках та STEAM
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Учні – доступність ІТ-освіти в межах мікрорайону.
Вчителі - можливість реалізувати свої творчі проекти у різних напрямках ІТ-навчання;
Батьки – гарантовано позитивне використання дітьми можливостей ІТ-навчання та STEAM в близькій доступності від дому.
Громада міста – покращення соціального клімату мікрорайону.
Ключові показники оцінки результату
Участь учнів у ІТ-конкурсах, ІТ-олімпіадах.
Підготовка майбутніх випускників до усвідомленого вибору ІТ-професії.
Ризики у реалізації
Можлива інфляція (в разі виникнення на момент оголошення закупівель незначного дефіциту на покупку можливо вилучення декількох одиниць обладнання).
Інформація про співфінансування
не потрібно
Чи є у вас конфлікт інтересів
Немає
Ви посадова особа?
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
Співавтори
Громик Наталія Петрівна, НВК №37 Кузічев Микола Миколайович, МЦ ДГП ДМР
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
- 1592301923982_nikon125.docx
- 15923019235277_sony.docx
- 15923019236272_.docx
- 15923019240243_propozitsiia-nvk-37.pdf
- 15923019236003_obladnannia-tekhnichni-vimogi.docx
- 15923019235952_leberg-lbs-vkg24ua-lbu-vkg24ua.docx
- 15923019236188_dlia-3d-ziomki-d26.docx
- 15923019235941_dlia-3d-ziomki-d70.docx
- 15923020366026_.docx
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради