Опис
Співавтори
Немає
Проблема
У зв’язку з введенням в дію нових навчальних програм, змінюються підходи та вимоги до обладнання робочого місця учня і викладача. Інформативна проблема та обладнання, яке на даному етапі розвитку сучасної шкільної освіти може підвищити рівень навчання, а також прискорити засвоєння матеріалу. Цей процес впровадження використання SMART комплекту дає можливість учням школи розвиватися разом з розвитком всіх інновацій тамотивуєдо великих досягнень у будь-якій сфері діяльності. Тим самим підвищує кваліфікацію випускників шкіл у майбутньому.
Мета проєкту
Підвищення якості освіти шляхом впровадження сучасних технологій. Прискорення процессу навчання в школі. Покращення продуктивності та інтелектуального розвитку учнів. Поліпшенняя надання поглибленної інформації у навчальному процесі, яка в свою чергу створює інтерактивну діяльність і розвиток учнів в цілому.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Впровадження в процес навчання молодших школярів інформаційних технологій забезпечує доступ до різних інформаційних ресурсів і сприяє збагаченню змісту навчання, надає йому логічний і пошуковий характер, а також вирішує проблеми пошуку шляхів і засобів активізації пізнавального інтересу учнів, розвитку їх творчих здібностей, стимуляції розумової діяльності.
Мультимедійний комплект (інтерактивнадошка,проектор, ПК) —дозволяє зробити процес навчання яскравим, динамічним та сучасним. Інтерактивні дошки мають більший потенціал у розвитку та навчаннідітей, ніж проста дошка, комп'ютер з проектором і екраном. Інтерактивна дошка SMARTBoard — це дошка, яка збільшує можливості спільної роботи. Вона побудована на основі новітньої DViT технології, яка забезпечує підтримку 8 одночасних дотиків, що дозволяє чотирьом користувачам відразу ж почати спільну роботу. Чотири користувача можуть працювати одночасно, користуючись маркерами (з комплекту поставки), пальцями, долонею або іншими об'єктами для виконання записів і жестів.
Завдяки інтуїтивно зрозумілому сенсорному управлінню учні та викладачі можуть легко взаємодіяти з матеріалами, робити записи і витирати їх, а також виконувати інші функції.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Проект буде корисним насамперед учням початкових класів, педагогічному коллективу та громаді в цілому.
Ключові показники оцінки результату
1. Дозволить представити навчальний матеріал більш доступно і зрозуміло.
2. Сприятиме реалізації розвиваючого навчання, проблемно-діалогічного підходу, дозволить організувати на уроці дослідницьку діяльність.
3. Дозволить здійснити диференційований підхід в навчанні.
4. Дозволить вчителю за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу, що вивчається.
5. Розрядить високу емоційну напруженість і підвищить навчальний процес.
6. Підвищить мотивацію до навчання.
Ризики у реалізації
Подорожчання обладнання.
Інформація про співфінансування
Співфінансування відсутнє
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради