Опис
Співавтори
Шибка Григорій Іванович
Мета проекту
Ремонт Астроклубу МіськСЮТ. Оснащення фасаду проекційним електронним годинником.
Заміна старих вікон навчальних приміщень. Встановлення захисних грат. Ремонт санвузла для приведення його до сучасних вимог санітарних норм для навчальних закладів. Ремонт внутрішнього освітлення та заміна світильників.
Оснащення кабінету радіоелектроніки сучасною системою освітлення робочих місць учнів та системою вентиляції.
Проблема
Потрібне розуміння міською владою цілей та задач сучасної позашкільної освіти.
Зовнішній вигляд позашкільного навчального закладу має значення: сучасний, охайний, із використанням Hi-Tech технологій фасад завжди викличе бажання познайомитися із змістом та розкладом роботи гуртків.
Особлива проблема зовнішнього вигляду навчальних закладів спостерігається на віддалених від центру житлових масивах. Зокрема, на ж/м Придніпровський, де «найсвіжіша» будівля навчального закладу має вік понад 30 років.
Особливою проблемою для Придніпровська є недосяжність більшості навчальних і культурних закладів для людей із обмеженими можливостями через відсутність пандусів та непристосовані сходи. Таким чином від змістовного дозвілля відрізані, зокрема, молоді мешканці розташованого на ж/м Придніпровський інтернату для пристарілих.
Зовнішній вигляд навчального закладу має спонукати дітей до активного вибору форм змістовного дозвілля, додаткової освіти, особистісного розвитку.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Рішення заявленої проблеми полягає в проведенні ремонту приміщень гуртків Астроклубу МіськСЮТ, ремонті фасаду тощої.
Треба зробити ремонт 160 кв.метрів фасаду, відремонтувати сходи до приміщення, відремонтувати кришу та покриття ганку.
Всередині приміщення треба провести косметичний ремонт навчальної лабораторії астрономії та ІТ, замінити 7 старих дерев’яних вікон на нові металопластикові, зробити відкоси та підвіконня. Встановити захисні грати що відкриваються на вікна. Відремонтувати санвузол. Відремонтувати декілька службових приміщень та коридор. Замінити старі внутрішні двері, що не відповідають сучасним протипожежним вимогам.
Провести ремонт внутрішнього освітлення та замінити світильники.
Оснастити кабінет радіоелектроніки сучасною системою освітлення робочих місць учнів та системою вентиляції.
Для кого цей проект
В результатах реалізації даного проекту зацікавлені всі мешканці нашого міста, всі вікові групи та жителі всіх районів міста.
Громада міста відчуває величезну нестачу закладів та установ, що можуть забезпечити дітям та підліткам змістовне дозвілля, за умов що це буде безкоштовне, доступне за проїздом, розвиваюче та сучасне дозвілля.
Підліткова та молодіжна спільнота міста потребує некомерційних майданчиків для реалізації власних науково-технічних проектів та проведення зустрічей для спілкування та обміну досвідом.
Ключові показники оцінки результату проекту
За результатами реалізації проекту можна очікувати таких показників:
Економічні: громада міста отримає нових фахівців.
Соціальні: привернення уваги підліткової аудиторії, яка зараз віддає перевагу віртуальному спілкуванню в соціальних мережах, також сучасні технічні засоби навчання стануть важливим чинником зацікавлення молоді в отриманні STEM-освіти.
Іміджеві: місто Дніпро отримає сучасні гуртки науково-технічного напряму,
Педагогічні: громада міста отримає сучасний оновлений комунальний позашкільний навчальний заклад науково-технічного напряму з для впровадження досконалих педагогічних технологій для професійного самовизначення вихованців.
Міжнародні: можливе залучення до співпраці із освітянською спільнотою міста корпорації Intel в рамках ініціатив зі створення та роботи наукових проектних лабораторій для школярів - STEАM-центрів Intel
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Серед основних ризиків реалізації проекту можна виділити певну невизначеність системи фінансування діяльності позашкільних закладів міста і їхню підпорядкованість.
Також реалізацію будь-яких освітніх проектів в позашкіллі знищує залишковий принцип виділення коштів на життєзабезпечення позашкільних навчальних закладів.
Приклади (кейси схожих рішень)
1. Досвід реалізації проектів професійної навігації дітей
http://www.polymedia.ru/upload/2016/Polymedia_STEM.pdf
2. Організація STEM- лабораторії для школярів та студентів
http://xn--c1arjr.xn--p1ai/ob-mpgu/struktura/faculties/institut-fiziki/detskiy-universitet-mpgu/stem-tsentr/
3. Проект зі створення та роботи наукових проектних лабораторій для школярів - STEM-центрів Intel в рамках ініціатив корпорації Intel в Росії та під егідою Всеросійського Фестивалю науки.
http://stemcentre.ru/position
4. Центр молодіжної інноваційної творчості http://sovetov.su/news/510_v_engelse_otkrili_Centr_molodezhnogo_innovacionnogo_tvorchestva.html