Опис
Співавтори
Ірина Уляницька
Проблема
На території школи 124 майже відсутня огорожа, із-за цього на території школи , можуть знаходитися різноманітні люди, які досить часто кидають сміття на території, розпивають алкогольні напої , гуляють безпритульні собаки. Нажаль реалії диктують свої корективи, і люди часто не поважають чуже майно, тому ми важаємо, що проведення благоустрій огорожі та території зробить простір школи більш безпечним та затишним і дасть можливість покращувати територію (ми зможемо продовжувати роботу з благоустрою подвір’я школи)
Мета проєкту
Створити безпечний простір для учнів, батьків та співробітників школи завдяки благоустрою паркану навколо території школи. Завдяки цьому першому кроку, ми в подальшому зможемо продовжувати рухатися в напрямку благоустрою пришкільного подвір'я(озеленення, встановлення лавок, зміна покриття, покращення спортивного майданчику)
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Заміна залишків старої огорожі на новий паркан з воротами та хвіртками.
Є надія що менталітет жителів нашого району(міста, країни) зміниться на краще, і ми з повагою будемо відноситись до чужого майна і сприяти розвитку і благоустрою, а не руйнуванню. Через встановлення паркану ми отримаємо можливість надалі розвивати територію пришкільного подвір'я з меншим ризиком, що всі наші зусилля будуть марні. На території школи не будуть вигулювати собак, не будуть розпиватися спиртні напої і залишати сміття.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Учні, батьки, вчителі, персонал школи, небайдужі жителі міста.
Ключові показники оцінки результату
Економічні(гроші витрачені на подальший благоустрій не будуть змарновані, через крадіжки з території школи).
Соціальні (проговорення з учнями, батьками теми поваги до особистого простору і навколишнього середовища, вкладання своїх зусиль в те,щоб покращувати світ навколо себе).
Екологічні (стане менше сміття на шкільному подвір'ї, надалі зможемо продовжувати розвиток клумб і зеленої зони і проводити деякі уроки на шкільному подвір'ї).
Освітні: (Будемо формувати ціннісне відношення до навколишнього середовища і формувати менталітет "Не питай, що держава може зробити для тебе, а спитай що я можу зробити для держави?").
Ризики у реалізації
Інфляція
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради