Опис
Співавтори
ні
Проблема
Щорічно статистика фіксує той факт, що найнижчі прохідні бали у вступників на спеціальності природничого спрямування.
Поблема криється у низькому рівні викладання природничих дисциплін на рівні школи. Наочність, яка є або морально застаріла, або стала небезпечною у користуванні. А сучасні технології дозволяють і спостерігати, і досліджувати самому. У дітей підвищується мотивація до навчання. І для вирішення цього питання необхідно нове обладнання кабінетів природничого циклу у КЗО "СЗШ №119" ДМР.
Мета проєкту
- закупівля демонстраційного та експериментального обладнання для кабінетів природничого циклу в КЗО "СЗШ №119" ДМР;
- підвищення мотивації учнів до вивчення предметів природничого циклу;
- зростання успішності учнів.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Проект передбачає закупівлю демонстраційного та експериментального обладнання для кабінетів природничого циклу у КЗО "СЗШ № 119" ДМР.
Цей проект дозволить школярам відчути себе співпричетними до найвидатніших відкриттів, зрозуміти себе та навколишній світ.,
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Учні КЗО "СЗШ №119" ДМР ( 1-11 класи ).
Вчителі КЗО "СЗШ №119" ДМР.
Батьки КЗО "СЗШ №119" ДМР.
Ключові показники оцінки результату
- зростання успішності школярів з предметів природничого циклу;
- покращення результатів складання ЗНО випускниками школи;
- покращення результатів виступів учнів КЗО "СЗШ №119" ДМР в конкурсах.
Ризики у реалізації
- інфляція;
- недбайливе ставлення школярів до майна.
Інформація про співфінансування
ні
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
Файли
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради