Сучасний бульвар Єрмолової 12 кварталу Брав участь

Доданий
21.05.2021
Номер
40
Благоустрій та інфраструктура

Створення прогулянкової зони на 12 кварталі у вигляді сучасного бульвару. Асфальтування та благоустрій тротуару та прилеглої території вул. Єрмолової від вул. Солідарної до вул. Інженерної уздовж стадиону, Дитячої футбольної академії навпроти середньої школи №61.

Автор проєкту
Бюджет
1 499 850 грн
Розрахунок бюджету
Теги
благоустрій
Район
Шевченківський
Адреса
вул. Єрмолової, 50, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Вероніка Суворова

Проблема

12 квартал створювався в 50-80-ті роки минулого століття, має компактну забудову і тут практично немає місць для цивілізованого відпочинку, віддалених від дворових територій. У дворах буває некомфортно підліткам, багатьом жителям району хочеться урізноманітнити місця зустрічі та прогулянок. До того ж тротуари району не ремонтувалися з минулого століття, а пішохідна зона вул. Єрмолової єднає основні вулиці району: Солідарну, 152-ї Дивізії, Інженерну. Тут постійне місце очікування батьками дітей, які тренуються у спортакадемії або навчаються в комунальному закладі освіти СЗШ № 61.
Вулиця Єрмолової в районі стадіону спортакадемії має убогий вигляд, де зруйновано тротуар, тому що підземні комунікації вилучалися з-під землі і змінювалися на наземні. Тротуар відновили на декілька метрів, зелені зони відсутні, машини постійно паркуються з порушенням ПДД на зруйнованому тротуарі, немає лав, урн, антипарковочних пристроїв, цивілізованих міст парковки. Пішоходи, у тому числі діти, ходять по відремонтованої проїжджій частині, що небезпечно для життя та здоров'я.

Мета проєкту

Усучаснення зруйнованих територій, які знаходяться у центрі мікрорайону, створення комплексних зон комфортного відпочинку жителів - дітей і дорослих, відновлення асфальтного покриття на основних пішохідних зонах мікрорайону 12 квартал.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Район 12 кварталу щільно забудований. Тут немає відокремлених прогулянкових зон, асфальт не ремонтувался з часів СРСР. Зазначена територія знаходиться на відстані від житлових будинків між КЗО СЗШ №61 та спортшколою з великим професійним стадіоном, є популярною пішохідною зоною і місцем постійної присутності глядачів. Тому доцільно створити прогулянкову зону для жителів і комфортні місця очікування для батьків. Для цього необхідно відновити і збільшити тротуар, обмежити паркування автомобілів, які зараз перекривають шлях пішоходам, порушуючи ПДД, встановити в обидві сторони лави, що дозволить батькам спостерігати за тренуваннями на стадіоні і відпочивати місцевим жителям, встановити урни, підсипати чорнозем на зелені зони, створивши таким чином базу для подальшого благоустрою та ландшафтного дизайну, яким із задоволенням займуться місцеві жителі. Вулиця може і повинна стати місцем для прогулянок і відпочинку, яких не вистачає в районі. Архітектурне рішення бульвару може бути в будь-якому единому стілі: лофт, модерн, хай-тек, конструктивізм та ін. Основне завдання - відсутність змішання стилів, неприпустимість еклектики. Тому звертаємо увагу на відповідність елементів благоустрою один одному по стилістиці (лави, вазони, урни). План території додаємо.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

жителі мікрорайону, батьки учнів сш №61 та спортакадемії і спорткомплексу.

Ключові показники оцінки результату

Відновлення даної території - асфальтування, встановлення лав, вазонів для квітів, організація паркування згідно з правилами дорожнього руху, завезення чорнозему для подальшого озеленення території буде позитивно оцінено пішоходами, жителями, які потребують цивілізованого відпочинку, батьками, які очікують своїх дітей.
1.Соціальні показники: покращення рівня благоустрою території через створення сприятливих умов для комфортного руху пішоходів; поліпшення якості життя мешканців мікрорайону; Поліпшення соціальних потреб населення у комфортному відпочинку та спілкуванні. Мешканці візьмут на себе функції по сумісному догляду за зеленими зонами, будуть більш спілкуватися один з одним, дружити, що розвиває позитивне мислення та відношення один до одного та до рідного міста.
2.Безпека дорожнього руху: мешканці не будуть ходити по проїжджій частині, наражаючи на небезпеку життя та здоров'я
3.Психологічні: мінімізація конфліктних ситуацій, підвищення загального тонусу мешканців району, гарний настрій людей; підвищення іміджу міської влади; поступове приведення тротуарів міста до європейського рівня. 4.Обслуговування та догляд тротуарного покриття вимагає мінімальних затрат.

Ризики у реалізації

Можливе здорожчання матеріалів та робіт, закладених у бюджет проекту, епідемія

Інформація про співфінансування

немає

Чи є у вас конфлікт інтересів

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради