Опис
Співавтори
Щербина Інесса Юріївна
Проблема
Англійська мова - це мова тисячоліття. Знання англійської мови - це запорука успішного майбутнього. Для повноцінного навчального процесу треба використовувати новітні та інтерактивні технології і впроваждувати їх у повсякденне життя наших дітей.
Основною проблемою, на вирішення якої спрямований даний проєкт, є оновлення умов існуючого кабінету англійської мови та придбання необхідного обладнання для створення лінгафонного кабінету.
Для проведення цікавих та інформативних уроків з залученням носіїв мови, на яких діти зможуть розкрити свій потенціал, брати участь у міжнародних проєктах та конференціях, не вистачає необхідного обладнання. Створення лінгафонного кабінету допоможе нашим дітям у вивченні іноземної мови і приблизить навчальний процес до реального життя.
Мета проєкту
Забезпечити учнів нашої школи обладнаним лінгафонним кабінетом, створити відповідні умови для цікавого та інформативного мовного розвитку, покращити навички дітей з аудіювання та підвищити результативність здачі ЗНО з англійської мови.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Сучасний лінгафонний кабінет англійської мови це крок у якісну освіту. Ми пропонуємо створити нову можливість для наших дітей у сфері інформаційних технологій та вдосконалення навиків мовлення та аудіювання. Придбання необхідного обладнання для лінгафонного кабінету дасть змогу учням вільно, без мовних бар’єрів вивчати іноземну мову та спілкуватися з учнями різних країн світу.
Обладнання лінгафонного кабінету допоможе працювати за інноваційними програмами, інтернет-ресурсами для створення хмар слів та інтерактивних тестів на базі онлайн-конструктора Kahoot, підвищити якість підготовки учнів до участі у міжнародних проектах, міжнародних конференціях та гідно представляти місто Дніпро на світовому рівні.
Лінгафонний кабінет дозволить вчителю:
-організовувати та контролювати роботу кожного учня з індивідуальним навчанням;
-включати одночасно кілька навчальних програм для певних груп учнів;
-записувати та відтворювати мову учнів;
-з’єднувати учнів попарно для діалогів і вчителю включатися в їх бесіди;
-підвищити рівень знань та мотивацію учнів до вивчення англійської мови.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Учні КЗО «СЗШ № 54» ДМР початкової, середньої та старшої школи, вчителі та батьки учнів, як рівноправні учасники навчально-виховного процесу.
Ключові показники оцінки результату
Реалізація проєкту сприятиме покращенню організації освітнього процесу в школі, підвищенню результатів досягнень учнів у аудіюванні та вільному спілкуванні англійською мовою.
Ризики у реалізації
Ризиками у реалізації даного проєкту може стати підвищення цін на техніку, послуги та комплектуючі матеріали для лінгафонного кабінету за період, що пройде від підготовки до реалізації проєкту.
Інформація про співфінансування
Немає
Чи є у вас конфлікт інтересів
Немає
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Експертна оцінка
- 16233515375584_direktoru-kzo-szsh-54-dmr.jpg
- 16233515454219_do-departamenta.jpg
- 16233515632433_lingafonnii-kabinet-kzo-54-m-dnipro.pdf
- 16233515749093_rozmishchennia.jpg
- 16233515806831_klasu-angliiskoyi-movi.jpg
- 16233515936073_2.jpg
- 1623351596982_3.jpg
- 16233516005057_stvorennia-kabinetu-microsoft-word-2.docx
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради