Опис
Співавтори
Кузічев Микола Миколайович, Громик Наталія Петрівна, Радченко Тетяна Володимирівна, Бурцев Юрій, Коренська Олена
Проблема
Висока вартість навчання у приватних школах робототехніки, звужує доступ дітей до здобуття знань і практичних навичок в IT-сфері. Відсутність у місті змагань щодо зацікавлення ІТ-освітою та STEAM школярів. Необхідність підвищення інвестиційного іміджу м.Дніпра.
Мета проєкту
Розвиток ІТ-освіти для дітей міста, створення тренінгових центрів для доступу команд дітей всього міста до підготовки та участі у змаганнях
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Організація та проведення безкоштовних змагань з інноваційних напрямків змагань з ІТ та STEAM для школярів, під час яких учні програмують в режимі реального часу
Перший місяць - Проведення тендеру на закупівлю обладнання.
Другий місяць - Закупівля, на базову установу КУ «Центр професійного розвитку «Освітня траєкторія» ДМР, створення тренінгових центрів, монтаж та наладка обладнання в тренінгових центрах, відпрацювання методики змагань.
Третій та четвертий місяць – Співпраця з менторами на базі тренінгових центрів;
П’ятий та шостий місяці - Проведення хакатонів для вчителів інформатики на базі тренінгових центрів, робота вчителів з командами в школах. Передача обладнання на час підготовки до змагань командам-учасникам проєкту
Сьомий та восьмий місяці – підготовка до змагань
Дев’ятий місяць - Проведення змагань
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Діти Дніпра – кожен зацікавлений учень може прийняти участь і збагатити свої знання та вдосконалити навички в області інноваційних технологій доступність ІТ-освіти в межах свого району. Найуспішніші діти – зможуть взяти участь у складі команд у Кубок STEAM ІТ Дніпро, можливість опанувати нові технології і реалізувати свої творчі проекти у різних напрямках ІТ-навчання;
Батьки – гарантовано позитивне використання дітьми можливостей ІТ-навчання та STEAM в близькій доступності від дому.
Громада міста – покращення соціального клімату мікрорайонів, підвищення інвестиційного іміджу м.Дніпра.
Партнери проєкту: провідні виші, громадські організації
Ключові показники оцінки результату
Участь дніпровських дітей у ІТ-конкурсах, ІТ-олімпіадах.
Підготовка майбутніх випускників до усвідомленого вибору STEAM чи ІТ-професії.
Ризики у реалізації
Можлива інфляція (в разі виникнення на момент оголошення закупівель незначного дефіциту на покупку можливо вилучення декількох одиниць обладнання), високооплачувані IT-фахівці.
Інформація про співфінансування
Не потребує
Чи є у вас конфлікт інтересів
Немає
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
- 16233355273178_nikon.docx
- 16233355255404_sony.docx
- 16233355255441_steamebot.docx
- 16233355255228_stem-laboratoriia-micro-bit-povnii-komplekt.docx
- 16233355255253_.docx
- 16233355255637_air2combo.docx
- 16233355257511_dji-mavic-mini-fly-more-combo.docx
- 16233355255203_dron-makeblock-airblock.docx
- 16233355255165_.docx
- 16233355255487_dlia-3d-ziomki-d26.docx
- 16233355255246_dlia-3d-ziomki-d70.docx
- 1623335525604_.docx
- 16317951951459_steam-it-dnipro-it-shkola-dnipro.pdf
Відповідальні підрозділи
Департамент інноваційного розвитку Дніпровської міської ради
Комунальне підприємство "Інфо-Рада-Дніпро" Дніпровської міської ради