Лінгафонний кабінет На реалізації

Доданий
09.06.2021
Номер
285
Школа

Одним з основних видів контролю знань іноземної мови є аудіювання. Під час цього виду роботи відбувається розвиток смислового прогнозування, пам’яті, навичок слухання та сприймання мовлення, уваги. Саме тому ми вважаємо, що забезпечення сучасним навчальним середовищем, через використання сучасної технологічної бази на уроках іноземної мови, є необхідним та важливим.

Автор проєкту
Андрій
Андрій Ковальчук
Бюджет
487 696 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, творчість
Район
Амур-Нижньодніпровський
Адреса
вул. Шолохова, 17, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Ковальчук Віктор Петрович

Проблема

Уроки іноземної мови займають вагоме місце у концепції шкільної освіти. Якісне знання іноземної мови неможливе без використання аудіовізуальних матеріалів, які є основою матеріальної бази лінгафонного кабінету. Учні мають відпрацьовувати навички спілкування практично та ефективно. Лінгафонний кабінет дає можливість сформувати необхідні навички, практикувати та закріплювати вже відомі елементи мовлення. Такий простір дає можливість розвивати потенціал учнів.

Мета проєкту

формування навичок вільного спілкування іноземною мовою та позбавлення мовного бар’єру
розвиток інтересу до навчання за допомогою сучасних технологій та обладнання
підвищення рівня знань учнів з іноземної мови та навчального процесу
популяризація іноземної мови

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Лінгафонний кабінет - це спеціально обладнаний простір, який містить в собі комплекти звукової апаратури, відео обладнання та проектори. Переваги для навчального закладу: економічність, комплектність системи, нові можливості для навчання.
Комплекс включає до себе:
мультимедійне робоче місце вчителя, до якого входить проектор, акустична система, документ-камера, монтажний комплект
комп’ютерне обладнання, де важливими компонентами є комп’ютер вчителя,комп’ютер учнів, інтерактивні мультимедійні ресурси, гарнітура, струменевий принтер, маршрутизатор

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Співробітники та адміністрація школи 134

Ключові показники оцінки результату

Покращення сприйняття мови на слух
Формування мовних навичок
Підвищення знання іноземної мови
Позбавлення мовного бар’єру

Ризики у реалізації

Подорожчання матеріалів та робіт, спалах епідемії.

Інформація про співфінансування

Матеріальна база школи

Чи є у вас конфлікт інтересів

немає

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Комунальне підприємство "Інфо-Рада-Дніпро" Дніпровської міської ради