Опис
Співавтори
Назаренко Олена Олександрівна
Купар Маргарита Аркадіївна 0959077623
Проблема
Наше місто потребує нових спеціалістів з технічною освітою. Імідж космічної столиці України мають підтримувати молоді конструктори та інженери. Вони на порожньому місці не з’являться, в їхнє виховання та освіту треба вкладати гроші, час та щиру зацікавленість громади міста.
В місті надалі все більше буде відчуватися брак фахівців, готових здійснювати прорив в науці та техніці.
Як сказав Б.А.Філатов, треба зламати стереотип, що технічні спеціальності - це щось безперспективне. Громада має інвестувати в навчання фахівців, що далі працюватимуть на її благо. А місто має створювати для цього належні умови.
Зараз зі шкільної програми виключені навчальні предметі, що формують у дітей науково-технічну свідомість та розвивають навички з просторового та критичного мислення, креслення і інженерної графіки, забезпечують раннє знайомство з новими технологіями STEAM профілю.
Через це в молоді не формується інтерес до інженерно-технічних спеціальностей та відсутня мотивація до вступу у технічні ВИШі.
Згідно останніх статистичних даних, сьогоднішні випускники протягом життя змінюватимуть вид діяльності 5-6 разів. Техно – НUВ має надати простір для самовизначення, саморозвитку та змістовного дозвілля саме тій молоді яка хоче присвятити себе науково-технічній творчості
Мета проєкту
Створення в Дніпрі сучасної школи макетування для збільшення кількості членів громади міста, зокрема молоді, які проявляють інтерес до робототехніки, технічної творчості, нових технологій, 3D моделювання тощо шляхом оновлення матеріально-технічної бази Міської станції юних техніків.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Рішення заявленої проблеми полягає в проведенні комплексного оновлення матеріально-технічної бази Комунального позашкільного навчального закладу «Міська станція юних техніків» Дніпровської міської ради.
Навчальні лабораторії мають бути оснащенні сучасним обладнанням та комп’ютерною технікою відповідно до навчальних програм гуртків, а також цілей і задач дослідно-експериментальної роботи за обласним експериментом з впровадження STEM-освіти в навчальних закладах.
Це дозволить:
- надати простір для самовизначення, саморозвитку та змістовного дозвілля саме тій молоді, яка хоче присвятити себе науково-технічній творчості та інноваційним розробкам;
- задовільнити запит сучасних батьків на спільну зі своєю дитиною науково-технічну творчість у вільний час з використанням сучасного і безпечного відповідного обладнання.
- створити майданчик для проведення заходів, спрямованих на формування активної технічної профорієнтації школярів та молоді.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
В результатах реалізації даного проекту зацікавлені всі мешканці нашого міста, всі вікові групи та жителі всіх районів міста.
Громада міста відчуває величезну нестачу закладів та установ, що можуть забезпечити дітям та підліткам змістовне дозвілля, за умов що це буде безкоштовне, доступне за проїздом, розвиваюче та сучасне дозвілля.
Підліткова та молодіжна спільнота міста потребує майданчиків для реалізації власних науково-технічних проєктів та проведення зустрічей і змагань для спілкування та обміну досвідом.
Члени родини дитини зможуть долучитися до змістовного науково-технічного дозвілля.
Ключові показники оцінки результату
За результатами реалізації проєкту можна очікувати таких показників:
Економічні: громада міста отримає нових спеціалістів з технічних галузей.
Соціальні: оновлення до сучасного рівня матеріально-технічної бази гуртків приверне до них увагу підліткової аудиторії, яка зараз віддає перевагу віртуальному спілкуванню в соціальних мережах, також сучасні технічні спортивно-масові змагання стануть важливим чинником зацікавлення молоді в отриманні STEM-освіти.
Іміджеві: місто Дніпро отримає сучасний Техно-HUB.
Інноваційні: реалізація проекту дозволить створити сучасний простір для вирішення задач STEM-освіти, зокрема – профорієнтаційної діяльності.
Педагогічні: громада міста отримає сучасний оновлений комунальний позашкільний навчальний заклад науково-технічного напряму з інноваційним обладнанням для організації та проведення майстер-класів, ворк-шопів та практичних занять.
Міжнародні: можливе залучення до співпраці із освітянською спільнотою міста всіх зацікавлених об’єднань роботодавців та інвесторів.
Ризики у реалізації
Серед основних ризиків реалізації проекту можна виділити певну невизначеність системи фінансування діяльності позашкільних закладів міста і їхню підпорядкованість.
Також реалізацію будь-яких освітніх проектів в позашкіллі знищує залишковий принцип виділення коштів на життєзабезпечення позашкільних навчальних закладів.
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Відповідальні підрозділи
Департамент молодіжної політики та національно-патріотичного виховання Дніпровської міської ради