Опис
Співавтори
Немає
Проблема
Спілкування з учнями-в режимі дискусії, а не монологу. Створення найкращих умов для навчання та проведення онлайн уроків, конкурсів, олімпіад та конференцій різного рівня. Ефективний освітній процес в умовах пандемії.
Мета проєкту
«Скажи мені, і я забуду. Покажі мені, - я зможу запам'ятати. Дозволь мені це зробити самому. І це стане моїм назавжди» Давня мудрість.
Ефективний освітній процес в даний час неможливий без використання інформаційних ресурсів, доступ до яких стає необхідною умовою, особливо у важких умовах пандемії. Використання інформаційних технологій підвищує зацікавленість учнів предметом навчання, сприяє кращому засвоєнню матеріалу, скорочує втрати часу при проведенні занять і самостійної роботи учнів. Створення смарт класів для більш ефективного навчання.
Вчити і вчитися з інтересом і максимальною ефективністю в музичній школі майбутнього вже сьогодні можна з допомогою освітніх ресурсів нового покоління.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Створення музичної школи майбутнього, дозволить викладачу якісно змінити зміст, методи і форми навчання, модернізувати деякі види роботи. Інтерактивна дошка-це візуальний ресурс, який допомагає викладати новий матеріал дуже жваво і захоплююче. Вона дозволяє представити інформацію за допомогою різних мультимедійних ресурсів, спрощує пояснення схем, допоможе оптимізувати процеси розуміння і запам'ятовування навчального матеріалу, а головне, підніме на високий рівень інтерес до музики.Синтезатор володіє величезним потенціалом для розвитку слуху, почуття ритму і творчого потенціалу кожного учня, прискорює формування слухових уявлень, дозволяє познайомитися з різними тембрами. Розвиток тембрового слуху завжди було на периферії завдань традиційного сольфеджіо. Музичний центр стане вирішенням проблеми якісного прослуховування музики.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Мешканці міста та Соборного району, учні, батьки, викладачі Дитячої музичної школи № 15
Ключові показники оцінки результату
Музична школа майбутнього відкриє нові шляхи в розвитку навичок мислення і вміння вирішувати проблеми, надасть нові можливості для активного навчання, для роботи в дистанційному режимі. За допомогою нових ресурсів можливо зробити проведення уроків, вправ, перевірочних робіт більш ефективними, а також зробить уроки цікавішими і такім чином, являються тим інструментом, який дозволяє викладачам якісно змінити методи і організаційні форми своєї роботи, повніше зберігати і розвивати індивідуальні здібності учнів , посилити міждисциплінарні зв'язки в навчанні, здійснювати постійне динамічне оновлення організації навчального процесу.
Ризики у реалізації
Всі ризики враховані.
Інформація про співфінансування
Немає
Чи є у вас конфлікт інтересів
Немає
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради