Опис
Співавтори
Бойченко Катерина Леонідівна, заступник директора з навчально-виховної роботи
Проблема
Відсутність у школі достатньої матеріально-технічної бази для впровадження Stem-напрямку у навчальному процесі. Але паралельно з цим постійно утворюються нові професії, пов΄язані із необхідністю поєднання нових знань, технічної інженерної, дизайнерської та математичної компетентності- STEM-професії. Як наслідок, сучасна освіта має швидко адаптуватися до потреб економіки і надавати учням такі знання, які б у майбутньому дозволили б їм стати конкурентоспроможними фахівцями.
Мета проєкту
Головною метою є розвиток креативності учнів, підготовки кваліфікаційного випускника, адже під час роботи в Stem-лабораторії діти моделюють, конструюють, вивчають робототехніку, електроніку, графіку т інженерію в комплексі, а природничі дисципліни-за допомогою дослідів та експериментів.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Обладнати STEM-лабораторію як «експериментаріум» для створення матеріально-технічної бази STEM-уроки у комплексі: інформатика, фізика, хімія, біологія, географія, математика, робототехніка, моделювання, художня творчість, дослідницька діяльність, лабораторні роботи з природничих предметів. Здійснити методичну підготовку педагогів для максимально ефективного використання усіх можливостей STEM-освіти. При закупівлі обладнання перевага віддається українським виробникам. STEM-лабораторія- це унікальне інтерактивне середовище, якого так не вистачає сучасному навчальному закладу. Тобто, обладнавши окреме приміщення, ми зможемо зробити навчально-виховний процес учнів яскравим, цікавим, різностороннім, змістовним.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Проект надає учням школи (понад 1058 учнів) доступ до STEM-освіти: стійку цікавість до природничо-математичних наук, сукупність практично важливих знань, необхідних для подальшого життя людини у техносфері. Проект розрахований на навчання дітей 1-11 класів.
Ключові показники оцінки результату
Розкриття творчого потенціалу дітей та молоді, пошук нових талантів. Зменшення фінансових витрат батьків та молоді на додаткову освіту. Підвищення зацікавленості учнів до інженерних та технічних спеціальностей і мотивації старшокласників до продовження освіти в науково- технічній сфері. Допрофесійна підготовка учнів до вступу в університети технічного напрямку. Участь у загальноукраїнських, обласних, міських олімпіадах та фестивалях з напрямком моделювання різноманітними пристроями, робототехніки.
Ризики у реалізації
1. Відсутність фінансування або зволікання з фінансуванням
2. Можливі інфляційні ризики, що можуть призвести до удорожчання обладнання.
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради