• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Безпечний простір розвитку Брав участь

Доданий
16.06.2020
Номер
447
Школа

Встановлення паркану навколо території школи №96, що стане першим вагомим кроком з благоустрою подвір'я школи.

Автор проєкту
Бюджет
953 096 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, двір, школа, благоустрій, культура
Район
Новокодацький
Адреса
вул. Коробова, 3, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

На території школи 96 майже відсутня огорожа, із-за цього на території школи вигулюють собак, можуть знаходитися різноманітні люди, які досить часто кидають сміття на території, останнім кричущим випадком стало те, що вдень, люди в нетверезому стані намагалися великим ножем викрасти квіти на клумбі. Нажаль реалії диктують свої корективи, і люди часто не поважають чуже майно, тому ми важаємо, що встановлення огорожі зробить простір школи більш безпечним і дасть можливість покращувати територію (ми зможемо продовжувати роботу з благоустрою подвір’я школи)

Мета проєкту

Створити безпечний простір для учнів, батьків та співробітників школи завдяки встановленнню паркану навколо території школи. Завдяки цьому першому кроку, ми в подальшому зможемо продовжувати рухатися в напрямку благоустрою пришкільного подвір'я(озеленення, встановлення лавок, зміна покриття, покращення спортивного майданчику)

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Заміна залишків старої огорожі на новий паркан з воротами та хвіртками.
Є надія що менталітет жителів нашого району(міста, країни) зміниться на краще, і ми з повагою будемо відноситись до чужого майна і сприяти розвитку і благоустрою, а не руйнуванню. Через встановлення паркану ми отримаємо можливість надалі розвивати територію пришкільного подвір'я з меншим ризиком, що всі наші зусилля будуть марні. На території школи не будуть вигулювати собак, не будуть розпиватися спиртні напої і залишати сміття.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Учні, батьки, вчителі, персонал школи, небайдужі жителі міста.

Ключові показники оцінки результату

Економічні(гроші витрачені на подальший благоустрій не будуть змарновані, через крадіжки з території школи).
Соціальні (проговорення з учнями, батьками теми поваги до особистого простору і навколишнього середовища, вкладання своїх зусиль в те,щоб покращувати світ навколо себе).
Екологічні (стане менше сміття на шкільному подвір'ї, надалі зможемо продовжувати розвиток клумб і зеленої зони і проводити деякі уроки на шкільному подвір'ї).
Освітні: (Будемо формувати ціннісне відношення до навколишнього середовища і формувати менталітет "Не питай, що держава може зробити для тебе, а спитай що я можу зробити для держави?").

Ризики у реалізації

Інфляція

Інформація про співфінансування

-

Чи є у вас конфлікт інтересів

Ні

Ви посадова особа?

Ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

Так

Співавтори

Якубенко Катерина Вікторівна

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради