Опис
Проблема
Сьогодні, в умовах швидкого розвитку інформаційних технологій, практично будь-яка інформація стала доступною, швидкість змін в світі вимагає все нових і нових знань, а завчити їх просто не під силу жодній людині.
В той же час, знання, які отримують учні в школі, здебільшого залишаються відірваними від практичного застосування, а навички, які школярі отримують на позашкільних курсах, - вони не знають як застосувати в майбутньому, не розуміють, в якій спеціальності їх можна реалізувати.
Це означає, що виникає потреба навчити нове покоління, за допомогою запровадження інноваційних освітніх технологій, не добувати і запам'ятовувати, а систематизувати і верифікувати інформацію, критично мислити, знаходити нестандартні рішення, користуватися інструментами пізнання і проєктувати свою діяльність, розвиваючи, серед іншого, індивідуальні та командні навички роботи учасників освітнього процесу, вміння презентувати себе та свої ідеї.
Мета проєкту
Створення навчального проєкту (літньої школи), зорієнтованого на формування компетенцій 21 століття: розвиток індивідуальних та командних навичок роботи, креативного мислення, міждисциплінарності, основ управління проєктами через застосування сучасних підходів реалізації освітнього процесу, а саме проєктного підходу.
Задача школи - навчити школярів креативно мислити, працювати в команді, отримати досвід публічних презентацій.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Проведення літньої школи "Індустрія 4.0: від ідеї до проєкту" для школярів 8-11 класів віком 14+. Концепція літньої школи полягає в тому, що школярі в першому блоці (технічна школа) оволодіють знаннями роботи з програмним забезпеченням та макетами промислових механізмів (конвеєрна лінія, 3D маніпулятор), дізнаються де застосовуються дані системи в повсякденному житті та запропонують у другому блоці (проєктна школа) ідею, сформують свій проєкт під наставництвом експертів, механізм реалізації якого, має технічну складову. Тематика проєктів буде оголошена на першому заняття (наприклад, «Екологічна безпека школи»).
Особливість школи полягає в тому, що викладання побудовано на інноваційному освітньому методі (методі проєктів)–це гнучка модель організації навчального процесу, орієнтована на творчу самореалізацію особистості, розвиток його інтелектуальних можливостей, творчих здібностей, комунікаційних та презентаційних навичок в процесі створення власного проєкту під наставництвом експертів.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Зацікавленими у реалізації проєкту є школярі 8-11 класів, їх батьки, викладачі та керівництво закладів професійно-технічної та вищої освіти, роботодавці.
Ключові показники оцінки результату
Ключовим соціальним поточним показником оцінки ефективності реалізації проєкту є кількість школярів, які пройдуть навчання.
Стратегічним показником варто вважати розвиток підприємницького мислення та культури у школярів, що забезпечить розвиток малого бізнесу в регіоні.
Також до соціальних показників реалізації проєкту варто віднести підвищення рівня усвідомленого вибору професії майбутніми абітурієнтами, що, в свою чергу, матиме вплив на результати їх освіти.
Ризики у реалізації
Не якісна рекламна кампанія заходу може призвести до низької зацікавленості проєктом. Зміна вартості організації заходу у звязку із економічними та політичними зміками в країні.
Інформація про співфінансування
не має
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви посадова особа?
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
Співавтори
Худолій Сергій Сергійович
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради