Астроклуб. Майстерня електроніки Брав участь

Доданий
03.06.2020
Номер
116
Позашкільна освіта

Привертати увагу підлітків до занять технічною творчістю треба всіма можливими способами. Зокрема, зовнішній вигляд позашкільного навчального закладу також має значення: сучасний, охайний, із використанням Hi-Tech технологій фасад завжди викличе бажання познайомитися із змістом та розкладом роботи гуртків, спонукає дітей до активного вибору форм змістовного дозвілля, свідомої профорієнтації.

Автор проєкту
Григорій
Григорій Шибка
Бюджет
199 140 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, молодь, неформальна освіта, наука, творчість
Район
Самарський
Адреса
вул. 20-річчя Перемоги, 11, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Громада міста відчуває величезну нестачу закладів та установ, що можуть забезпечити дітям та підліткам змістовне дозвілля, за умов що це буде безкоштовне, доступне.
Ганок Астроклубу розташований на червоній лінії і добре видний з дороги, тому для створення охайного виду на вході до гуртків треба зробити ремонт фасаду та ганку Астроклубу «Прямуй за Сонцем!» Міської станції юних техніків . Заміна старих вікон необхідна для збереження теплової енергії всередині навчальних приміщень. Встановлення захисних грат що відкриваються на вікна для захисту комунальної власносты – майна комунального позашкільного навчального закладу. Ремонт санвузла для приведення його до сучасних вимог санітарних норм для навчальних закладів.
Оснащення кабінету радіоелектроніки сучасною системою освітлення робочих місць учнів та системою вентиляції дасть змогу створити майданчик, де підліткова та молодіжна спільнота міста зможе реалізувати власні науково-технічних проєкти та спілкуватися для обміну досвідом.

Мета проєкту

Тільки на новому сучасному обладнанні дитина може опанувати сучасні технології, навчитися втілювати свої задуми в закінчений виріб і в, кінці кінців, стати конкурентоспроможним учасником світового ринку праці. Навчати новому по-новому на новому обладнанні.
Оновлення матеріально-технічної бази гуртків робототехніки, електроніки та мікропроцесорної техніки, астрономії та ІТ Міської станції юних техніків. Оснащення навчальних лабораторій сучасними верстатами, технікою, новими приладами та матеріалами, устаткуванням і наочностями.
Розвиток закладу для перетворення його на сучасний навчальний STEM-центр з надання якісних освітніх послуг з позашкільної науково-технічної освіти.
Підвищення рівня мотивації учнів старших класів до продовження освіти в науково-технічній та інженерній сферах засобами позашкільної освіти, раннє знайомство з новими технологіями STEM профілю.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Рішення заявленої проблеми полягає в оновленні та дооснащенні матеріально-технічної бази гуртків Астроклубу Міської станції юних техніків, придбанні нових верстатів і комп’ютерної техніки, в тому числі, для реалізації навчальних завдань з виготовлення 3D принтера.
Навчальні лабораторії мають бути оснащенні сучасним обладнанням та комп’ютерною технікою відповідно до навчальних програм гуртків, а також цілей і задач дослідно-експериментальної роботи за обласним експериментом з впровадження STEM-освіти в навчальних закладах.
Система сучасної позашкільної освіти давно перестала бути доповненням і розширенням функцій шкільної освіти. Технічний гурток є самостійною ланкою у безперервному освітньому процесі.
Тільки на новому сучасному обладнанні дитина може опанувати сучасні технології, навчитися втілювати свої задуми в закінчений виріб і в, кінці кінців - стати конкурентоспроможним учасником світового ринку праці. Навчати новому по-новому на новому обладнанні

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

В результатах реалізації даного проекту зацікавлені всі мешканці нашого міста, всі вікові групи та жителі всіх районів міста.
Громада міста відчуває величезну нестачу закладів та установ, що можуть забезпечити дітям та підліткам змістовне дозвілля, за умов що це буде безкоштовне, доступне за проїздом, розвиваюче та сучасне дозвілля.
Підліткова та молодіжна спільнота міста потребує некомерційних майданчиків для реалізації власних науково-технічних проектів та проведення зустрічей для спілкування та обміну досвідом.

Ключові показники оцінки результату

За результатами реалізації проєкту можна очікувати таких показників:
Економічні: громада міста отримає нових фахівців за рахунок знань, отриманих підлітками в технічних гуртках.
Соціальні: оновлення до сучасного рівня матеріально-технічної бази гуртків приверне до них увагу підліткової аудиторії, яка зараз віддає перевагу віртуальному спілкуванню в соціальних мережах, також сучасні технічні засоби навчання стануть важливим чинником зацікавлення молоді в отриманні STEM-освіти.
Іміджеві: місто Дніпро отримає сучасні гуртки науково-технічного напряму.
Інноваційні: реалізація проєкту дозволить створити сучасний центр для інформаційно-комунікаційної підтримки впровадження STEM-освіти в навчальних закладах.
Педагогічні: громада міста отримає сучасний оновлений заклад позашкільної освіти науково-технічного напряму з для впровадження досконалих педагогічних технологій для професійного самовизначення вихованців.
Міжнародна: перспектива співпраці із освітянською спільнотою світу

Ризики у реалізації

Серед основних ризиків реалізації проєкту можна виділити певну невизначеність системи фінансування діяльності позашкільних закладів міста. Також реалізацію будь-яких освітніх проєктів в позашкіллі знищує залишковий принцип виділення коштів на життєзабезпечення позашкільних навчальних закладів.

Інформація про співфінансування

-

Чи є у вас конфлікт інтересів

конвлікут інтересів не маю

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

я єдиний авор проєкту

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради