Навчити дітей слухати і чути з можливостями сучасного лінгафонного кабінету в ССЗШ №22. Брав участь

Доданий
09.07.2019
Номер
95
Освіта

«Година роботи навчить більше, ніж день пояснень!»
Нові технології в освіті дають нові можливості для прискорення вивчення програми чи більш глибокого опрацювання матеріалів за той же проміжок часу. Завдяки сучасному лінгафонному кабінету вчитель отримує великі можливості для підготовки та викладення матеріалу, контролю знань, а учні-підвищення інтересу та мотивації до вивчення іноземних мов.

Автор проєкту
Ірина
Ірина Орєхова
Бюджет
448 484 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації
Район
Центральний
Адреса
вул. Нахімова, 57, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Немає

Мета проекту

1) максимально ефективно використовувати навчальний час і надати імпульс процесу навчання;
2) поліпшити ефективність навчання, сприяти кращому сприйманню іншомовного мовлення учнями 5-11 класів середньої школи;
3) збагатити навчальні заняття мультимедійним змістом;
4) виховувати культуру слухання і розвивати слухову пам'ять учнів, яка важлива для вивчення не лише іноземної мови, але й будь-якого іншого предмета;
5) забезпечити належну підготовку учнів до завдання з аудіювання на ЗНО з англійської мови;
6) надати учням більше матеріалу для вивчення і розширити вибір матеріалів для самостійної роботи (в тому числі за рахунок контрольованого використання інтернет-сторінок) і тим самим підвищити мотивацію учнів до вивчення іноземної мови.

Проблема

Аудіювання – надзвичайно важлива навичка, яку необхідно тренувати. Без аудіювання неможливе спілкування, оскільки це процес двосторонній. Недооцінка аудіювання може вкрай негативно позначитися на мовленнєвому рівні школярів. Іноді буває так, що дитина добре читає і має значний словниковий запас, але погано розуміє мову під час живого спілкування. Ми хочемо і можемо це виправити. Ми знаємо, що для тренування аудіювання потрібен будь-який англомовний матеріал (англійські аудіокниги, фільми з субтитрами, телевізійні передачі, підкасти, пісні). Зараз при всіх можливостях інтернету учні можуть працювати над цим самостійно, але питання в тому, чи будуть вони робити це вдома. Безперечно, якщо учень просто слухатиме будь-який англомовний матеріал, від цього буде користь. Але результат буде набагато кращим, якщо учні будуть працювати над аудіюванням систематично, а ще й користуватимуться матеріалами, які спрямовані на розвиток різних аспектів цієї навички і підходять для їхнього рівня.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

У вирішенні поставленої проблеми нам допоможе комплекс програмного забезпечення «Лінгафонний кабінет», який призначений для поглибленого вивчення та відпрацювання аудіювання, читання, письма та говоріння, пропонуючи наступні вправи: прослуховування аудіо файлу; прослуховування і перегляд відео файлу; читання текстового документа; вправи на прослуховування з використанням моделі; вправи на прослуховування з учнем як модель; синхронний переклад; порівняльний синхронний переклад; вправи на читання; порівняльні вправи на читання; прослуховування і розуміння; письмовий тест правильно / неправильно; письмовий тест з декількома варіантами відповіді; диктант; диктант з пропущеними словами; складання пропозицій із запропонованих слів; твір на вільну тему; письмовий переклад; груповий чат; використання аналогових матеріалів; контрольоване використання інтернет-сторінок.

Для кого цей проект?

Цей проект:
1) для учнів 5-8 класів, які вже володіють основними навичками користування комп’ютером і бажають вдосконалити усне мовлення і сприймання іншомовного мовлення на слух;
2) для учнів 9-11 класів, які готуються до ДПА та ЗНО з англійської мови;
3) для вчителів, які не стоять на місці і намагаються осучаснити і зробити цікавим такий непростий для учнів процес отримання якісної освіти;
4) для батьків учнів, які щодня радіють успіхам і перемогам своїх дітей.

Ключові показники оцінки результату проекту

Оцінкою результативності проекту стануть:

-покращення рівня аудіювання учнів школи;

-більш високі показники ЗНО з англійської мови випускників школи;

-підвищення мотивації учнів до вивчення іноземної мови.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

У разі різкого росту цін передбачений резеовний фонд 20%. Інші ризики відсутні.

Приклади (кейси схожих рішень)

Лінгафонний кабінет для учнів ЗНЗ №101, м. Киів

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1. Закупівля обладнання
2. Підготовка приміщення
3. Встановлення меблів та програмного забезпечення для лінгафонного кабінету.
3. Навчання персоналу.
4. Організація роботи лінгафонного кабінету.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради