Опис
Співавтори
Приходченко Ольга Олегівна
Жигарьова Ольга Юріївна
Мета проекту
Поновити кабінети біології та фізики відповідно до вимог сучасності:
змінити оформлення, поповнити матеріальну базу, забезпечити новими меблями, створити затишок; заохочувати учнів до навчання, підвищити якість знань.
Проблема
Проблема полягає у застарілій матеріальній базі, яка не поновлювалася з часів будівництва школи і не відповідає сучасним вимогам навчальних програм і потребам сучасного суспільства, у відсутності комфорту і затишку, особливо в холодну пору, адже вікна не тільки не утримують тепло, а й не якісно ізолюють від опадів. Діти навчаються переважно тому, що «треба», а не тому, що «цікаво». Багато теорії, мало практики. Програма ЗНО включає на вибір учня предмети «фізика» та «біологія», які за статистикою щорічно обирають відповідно 10 та 30% випускників. Наші учні – не виключення. Ми прагнемо, щоб знання наших випускників були міцні і надійні, і підтверджені результатом.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Сьогодні випускник школи повинен усвідомлювати різноманіття життєвих цінностей, особисту самоцінність, вміти здійснювати вибір, жити й працювати в різновіковому колективі, бути здатним планувати своє життя, приймати рішення, мати життєвий досвід діяльності в групі. Класно-урочна система для цього давно перестала бути ефективною. Як говорив давньокитайський мислитель і філософ Конфуцій : «Те, що я чую, я забуваю. Те, що я, бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.»
Для кого цей проект?
Учні 5-11 класів (нинішні та майбутні)
Ключові показники оцінки результату проекту
Збереження тепла в кабінетах біології та фізики взимку, заохочення до здобуття знань учнів та підвищення якості освіти з біології та фізики, підтримка існуючих та створення нових класів з профільним навчанням
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Основними ризиками, що можуть завадити успішній реалізації проекту є:
• різке падіння курсу гривні;
• велике підвищення цін на необхідні матеріали, обладнання.
Приклади (кейси схожих рішень)
Реалізовані Громадські проекти у школах міста
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Так.
так
План заходів з реалізації проекту
1. Заміна вікон в кабінетах біології та фізики
2. Заміна підлоги в кабінеті біології
3. Встановлення нових меблів в кабінетах
4. Підключення технічних засобів навчання
5. Облаштування стін стендами
6. Наповнення кабінетів відповідним навчальним обладнанням
Ви посадова особа
Ні.
ні
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
ні
Файли
- 15621642798573_2019-06-14-kp.pdf
- 15621643408289_tsinova-propozitsiia-na-tekhniku-kd-300519.pdf
- 15621643452874_tsinova-propozitsiia-stendi-bd.pdf
- 1562164351667_tsp-mebli-bez-stiltsiv.pdf
- 15621643558954_kp-linoleum.xlsx
- 15621643772296_canitarno-epidemiologichnii-visnovok-rehau-euro-design-nimechchina-1.pdf
- 15621643812454_img.pdf
- 15621643848467_sertyfikat-ed60-wittmund.pdf
- 15625785494478_img-0007.pdf
- 15698452899023_biologiia.docx
- 15698452899533_fizika.docx
- 15698452899716_na-okna-i-pol.docx
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради