• До закінчення залишилось
    Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Сучасні кабінети біології та фізики для якісної освіти Брав участь

Доданий
08.07.2019
Номер
79
Освіта

Сучасні затишні кабінети, в яких учні зможуть проводити дослідження і експерименти, повноцінно виконувати лабораторні та практичні роботи, здобувати знання і формувати життєві компетентності відповідно до вимог сучасності

Автор проекту
Бюджет
945 940 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, молодь
Район
Чечелівський
Адреса
вул. Титова, 4, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Приходченко Ольга Олегівна
Жигарьова Ольга Юріївна

Мета проекту

Поновити кабінети біології та фізики відповідно до вимог сучасності:
змінити оформлення, поповнити матеріальну базу, забезпечити новими меблями, створити затишок; заохочувати учнів до навчання, підвищити якість знань.

Проблема

Проблема полягає у застарілій матеріальній базі, яка не поновлювалася з часів будівництва школи і не відповідає сучасним вимогам навчальних програм і потребам сучасного суспільства, у відсутності комфорту і затишку, особливо в холодну пору, адже вікна не тільки не утримують тепло, а й не якісно ізолюють від опадів. Діти навчаються переважно тому, що «треба», а не тому, що «цікаво». Багато теорії, мало практики. Програма ЗНО включає на вибір учня предмети «фізика» та «біологія», які за статистикою щорічно обирають відповідно 10 та 30% випускників. Наші учні – не виключення. Ми прагнемо, щоб знання наших випускників були міцні і надійні, і підтверджені результатом.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Сьогодні випускник школи повинен усвідомлювати різноманіття життєвих цінностей, особисту самоцінність, вміти здійснювати вибір, жити й працювати в різновіковому колективі, бути здатним планувати своє життя, приймати рішення, мати життєвий досвід діяльності в групі. Класно-урочна система для цього давно перестала бути ефективною. Як говорив давньокитайський мислитель і філософ Конфуцій : «Те, що я чую, я забуваю. Те, що я, бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.»

Для кого цей проект?

Учні 5-11 класів (нинішні та майбутні)

Ключові показники оцінки результату проекту

Збереження тепла в кабінетах біології та фізики взимку, заохочення до здобуття знань учнів та підвищення якості освіти з біології та фізики, підтримка існуючих та створення нових класів з профільним навчанням

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Основними ризиками, що можуть завадити успішній реалізації проекту є:
• різке падіння курсу гривні;
• велике підвищення цін на необхідні матеріали, обладнання.

Приклади (кейси схожих рішень)

Реалізовані Громадські проекти у школах міста

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
так

План заходів з реалізації проекту

1. Заміна вікон в кабінетах біології та фізики
2. Заміна підлоги в кабінеті біології
3. Встановлення нових меблів в кабінетах
4. Підключення технічних засобів навчання
5. Облаштування стін стендами
6. Наповнення кабінетів відповідним навчальним обладнанням

Ви посадова особа

Ні.
ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
ні

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ