Створення сучасного кабінету біології для перспектив розвитку STEM-освіти в школі Брав участь

Доданий
02.07.2019
Номер
46
Освіта

Проект створений з метою вдосконалення дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти», надання можливостей учителям біології організовувати сучасний навчальний процес з природничих наук,беручи до уваги орієнтацію нашої школи на розвиток STEM-освіти.

Автор проєкту
Валерія
Валерія Чернова
Бюджет
74 894 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, наука
Район
Індустріальний
Адреса
Софії Ковалевської вулиця, 86, Дніпровська міська рада, Дніпро

Опис

Співавтори

Ярко Вікторія Олександрівна

Мета проекту

Забезпечити учнів 5-11 класів КЗО «СЗШ №69» ДМР можливістю вивчати біологію як одну з найважливіших природничих наук в кабінеті біології інтерактивними методами, використовуючи можливості мобільності сучасних одномісних парт та стільців, показати учням перспективи навчання в форматі тренінгових технологій при вивченні біології. Ці технології нададуть можливість якісно формувати ключові компетентності в природничих науках і технологіях у учнів школи.

Проблема

Меблі в кабінеті біології КЗО « СЗШ №69» ДМР зношені, жодного разу меблі в кабінет не закуповувалось за кошти бюджету, фінансування ремонту класу і оновлення меблів відбувається за кошти батьків. Поточного навчального року батьками профінансовано придбання шафи для одягу учнів. У батьків немає можливостей оновити парти та стільці в кабінеті біології, які нададуть можливість учителям біології організовувати сучасний навчальний процес з предмету.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Закупити одномісні якісні парти та стільці з металевими каркасами. Це дасть можливість використовувати можливості мобільності сучасних меблів учителями біології, зняти питання ремонтів меблів, забезпечити учням комфортні умови під час навчального процесу, використовувати можливості мобільності сучасних меблів учителями біології.

Для кого цей проект?

Проект розроблений для учнів 5-11 класів, учителів біології КЗО
« СЗШ №69» ДМР, які будуть використовувати інноваційні технологій навчання та батьків, діти яких будуть навчатися в гідних , комфортних, сучасних умовах.

Ключові показники оцінки результату проекту

Освітні: підвищення зацікавленості учнів школи в вивченні сучасних природничих наук , що в свою чергу приведе їх до вибору STEM- професій в майбутньому і надасть нових перспектив розвитку регіональної системи STEM-освіти, також важливим показником стане високий рівень знань учнів нашої школи під час ЗНО з предмету «біологія» .
Соціальні: забезпечення комфортних умов освітнього процесу та приведення матеріально-технічної бази школи до сучасних умов.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Підвищення цін на матеріали та фурнітуру для меблів.

Приклади (кейси схожих рішень)

Більшість шкіл є комунальними закладами освіти, які фінансуються з місцевого бюджету, тобто запропоноване у проекті рішення є нормою передбаченою Законом.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1.Придбання та отримання необхідних матеріалів.
2.Робота з монтажу та встановлення меблів в кабінеті біології
3. Монтування меблів в кабінеті

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради