Опис
Співавтори
Романенко Тетяна Олександрівна
Мета проекту
Метою проекту є сприяння розвитку інклюзії в початковій мистецькій освіті через створення необхідних умов для навчання музичному мистецтву всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних чи психологічних особливостей. Дітям з порушеннями здоров`я і розвитку , крім інклюзивної методики викладання, потрібний навчальний простір , в якому вони могли почувати себе комфортно , гармонійно і який зможе нормалізувати їхній психоемоційний стан. Тому виникла необхідність приведення щонайменше 2-х навчальних класів ДМШ №11 у відповідність до вимог облаштування навчального середовища для дітей з особливими освітніми потребами, а саме : заміна освітлення відповідно до гігієнічного нормування, встановлення рекуператора для забезпечення приміщення чистим повітрям, фарбування стін у світлі кольори, заміна покриття на підлозі, заміна дверей та придбання м`яких пуфів для дітей з підвищеною втомленістю.
Проблема
Початкова музична освіта повинна бути зорієнтована на інтереси й потреби всіх дітей, враховуючи їхні психофізіологічні особливості розвитку.
В КЗ ДМШ № 11 навчається близько 20 дітей з фізичними та сенсорними пору-шеннями здоров`я та розвитку. Це перша музична школа м. Дніпра , в якій у 2018 році відкрито інклюзивний відділ і зроблено перші кроки до рівних можливостей у навчанні музичному мистецтву , розвитку і творчого самовираження дітей з особливими освітніми потребами . Учні з різними порушеннями розвитку особливо гостро потребують такого навчального середовища , в якому може гармонізуватись їх психоемоційний стан .Але навчальні класи, в яких проводяться заняття з цими дітьми не відповідають вимогам облаштування навчального середовища для даної категорії дітей. Освітлення класів, стіни , підлога потребують модернізації і поточного ремонту, а спеціальне обладнання допоможе створити куточки відпочинку і психологічного розвантаження.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Для створення комфортного простору для соціалізації та адаптації до навчального процесу дітей, які мають особливі освітні потреби, у Дитячій музичній школі № 11, як і в будь-якому навчальному закладі, потрібно пристосувати , модернізувати та облаштувати відповідним чином навчальні кабінети. Для цього потрібно в 2-х навчальних класах :
1. Замінити освітлення, яке було б безпечним і профілактичним для всіх учнів;
2. Встановити рекуператор, який забезпечує приміщення чистим повітрям.
3. В кабінетах, де навчаються діти з підвищеною чутливістю до зовнішніх подразників відремонтувати стіни з нанесенням фарби світлих тонів.
4. На підлогу настелити сучасне покриття світлих кольорів.
5. Встановити в 2 кабінети безкаркасні крісла-мішки.
Для кого цей проект?
Користуватись результатом реалізації проекту зможуть всі учні ДМШ № 11 (300 чол.), батьки, діти яких потребують супроводу на заняттях, викладачі інклюзивного відділу.
Ключові показники оцінки результату проекту
Реалізація проекту сприятиме забезпеченню умов для розвиту інклюзивного мистецтва в м. Дніпро, творчого потенціалу дітей з особливими освітніми потребами, залученню дітей з особливостями психофізичного розвитку до навчання в музичних школах, стимулюванню суспільної цікавості до інклюзивного мистецтва.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
1. Відсутність фінансування або зволікання з фінансуванням. Проект потрібно реалізувати під час літніх канікул.
2. Зміна вартості робіт у розмірі, який перевищує 20% від суми проекту.
Приклади (кейси схожих рішень)
СШ №89 (Инклюзивные классы)
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Так.
-
План заходів з реалізації проекту
1. Подання проекту
2. Голосування
3. В разі перемоги - обрання підрядника через систему Прозорро.
4. Виконання робіт з модернізації приміщень влітку 2020 р.
5. Закупівля оснащення.
Ви посадова особа
Ні.
-
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
-
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради