• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Створення інклюзивного середовища в Дитячій музичній школі № 11 Брав участь

Доданий
20.07.2019
Номер
408
Культура та туризм

Проект направлений на створення умов для мистецького розвитку дітей з фізичними та сенсорними порушеннями здоров`я та розвитку в закладі початкової мистецької освіти – Дитячій музичній школі № 11 , модернізацію простору у відповідності до вимог облаштування навчального середовища для дітей з особливими освітніми потребами.

Автор проєкту
Дмитро
Дмитро Чуяшов
Бюджет
195 966 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, інваліди
Район
Чечелівський
Адреса
вул. Новокримська, 42, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Романенко Тетяна Олександрівна

Мета проекту

Метою проекту є сприяння розвитку інклюзії в початковій мистецькій освіті через створення необхідних умов для навчання музичному мистецтву всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних чи психологічних особливостей. Дітям з порушеннями здоров`я і розвитку , крім інклюзивної методики викладання, потрібний навчальний простір , в якому вони могли почувати себе комфортно , гармонійно і який зможе нормалізувати їхній психоемоційний стан. Тому виникла необхідність приведення щонайменше 2-х навчальних класів ДМШ №11 у відповідність до вимог облаштування навчального середовища для дітей з особливими освітніми потребами, а саме : заміна освітлення відповідно до гігієнічного нормування, встановлення рекуператора для забезпечення приміщення чистим повітрям, фарбування стін у світлі кольори, заміна покриття на підлозі, заміна дверей та придбання м`яких пуфів для дітей з підвищеною втомленістю.

Проблема

Початкова музична освіта повинна бути зорієнтована на інтереси й потреби всіх дітей, враховуючи їхні психофізіологічні особливості розвитку.
В КЗ ДМШ № 11 навчається близько 20 дітей з фізичними та сенсорними пору-шеннями здоров`я та розвитку. Це перша музична школа м. Дніпра , в якій у 2018 році відкрито інклюзивний відділ і зроблено перші кроки до рівних можливостей у навчанні музичному мистецтву , розвитку і творчого самовираження дітей з особливими освітніми потребами . Учні з різними порушеннями розвитку особливо гостро потребують такого навчального середовища , в якому може гармонізуватись їх психоемоційний стан .Але навчальні класи, в яких проводяться заняття з цими дітьми не відповідають вимогам облаштування навчального середовища для даної категорії дітей. Освітлення класів, стіни , підлога потребують модернізації і поточного ремонту, а спеціальне обладнання допоможе створити куточки відпочинку і психологічного розвантаження.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Для створення комфортного простору для соціалізації та адаптації до навчального процесу дітей, які мають особливі освітні потреби, у Дитячій музичній школі № 11, як і в будь-якому навчальному закладі, потрібно пристосувати , модернізувати та облаштувати відповідним чином навчальні кабінети. Для цього потрібно в 2-х навчальних класах :
1. Замінити освітлення, яке було б безпечним і профілактичним для всіх учнів;
2. Встановити рекуператор, який забезпечує приміщення чистим повітрям.
3. В кабінетах, де навчаються діти з підвищеною чутливістю до зовнішніх подразників відремонтувати стіни з нанесенням фарби світлих тонів.
4. На підлогу настелити сучасне покриття світлих кольорів.
5. Встановити в 2 кабінети безкаркасні крісла-мішки.

Для кого цей проект?

Користуватись результатом реалізації проекту зможуть всі учні ДМШ № 11 (300 чол.), батьки, діти яких потребують супроводу на заняттях, викладачі інклюзивного відділу.

Ключові показники оцінки результату проекту

Реалізація проекту сприятиме забезпеченню умов для розвиту інклюзивного мистецтва в м. Дніпро, творчого потенціалу дітей з особливими освітніми потребами, залученню дітей з особливостями психофізичного розвитку до навчання в музичних школах, стимулюванню суспільної цікавості до інклюзивного мистецтва.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Відсутність фінансування або зволікання з фінансуванням. Проект потрібно реалізувати під час літніх канікул.
2. Зміна вартості робіт у розмірі, який перевищує 20% від суми проекту.

Приклади (кейси схожих рішень)

СШ №89 (Инклюзивные классы)

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1. Подання проекту
2. Голосування
3. В разі перемоги - обрання підрядника через систему Прозорро.
4. Виконання робіт з модернізації приміщень влітку 2020 р.
5. Закупівля оснащення.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради