Сучасне обладнання для кабінету фізики СЗШ №123 Брав участь

Доданий
20.07.2019
Номер
405
Освіта

Сучасне життя потребує практичних знань, особливо з такої дисципліни як фізика. Забезпечення розвитку практичних навичок та самостійності учнів в процесі вивчення фізики стимулює пізнавальну активність учнів та засвоєння навчального матеріалу на більш якісному рівні. Завдяки сучасному навчальному обладнанню дітям буде цікаво проводити нові фізичні досліди, лабораторні та практичні роботи.

Автор проєкту
Анастасія
Анастасія Кравець
Бюджет
994 644 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа
Район
Новокодацький
Адреса
вул. Академіка Кисловського, 1, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Фетіщева Лариса Анатоліївна

Мета проекту

Забезпечити кабінет необхідним лабораторним обладнанням з метою надання високого рівня знань та виховання конкурентноспроможної особистості в сучасному суспільстві.
Надати дітям школи можливість якісного перспективного навчання, що здійснюється у ритмі сучасного технологічного розвитку, який сприяє зацікавленості фізикою як наукою та спонукає до підвищення рівня знань школярів.

Проблема

Від рівня освіченості дитини залежить її самореалізація в сучасному інформаційному світі та життя в суспільстві в цілому. У кабінеті фізики відсутнє обладнання, що не дає змоги вчителю задовільнити освітні потреби сучасних школярів. Перевантаження суто теоретичними знаннями без практики призводить до формалізації освіти. Навчальна база фізичного кабінету не оновлювалася з 1973 року. Для проведення деяких лабораторних та практичних занять обладнання взагалі відсутнє. Існує потреба у поновленні обладнання та створення комфортного, безпечного середовища перебування учнів у школі.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Якісну освіту учням передбачається надати шляхом забезпечення кабінету фізики СШ № 123 лабораторними комплектами, що дозволить розширити та оновити зміст, форми і методи викладання навчального предмету, підвищить зацікавленість і якість фізичної освіти.

Для кого цей проект?

Для учнів 5-11 класів (312 школярів)

Ключові показники оцінки результату проекту

Підвищення зацікавленості учнів до інженерних та технічних спеціальностей і мотивація старшокласників до продовження освіти в науково-технічній сфері.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Можливі коливання курсу національної валюти та інфляційні процеси в сучасних економічних умовах.

Приклади (кейси схожих рішень)

Реалізовані Громадські проекти у школах міста.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1. Придбання обладнання.
2. Підготовка приміщення.
3. Облаштування робочих місць вчителя та учнів.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради