Опис
Співавтори
Відсутні.
Мета проекту
- закупівля лабораторного та експериментального обладнання для кабінету фізики та хімії КЗО "СЗШ №119" ДМР;
- підвищення мотивації учнів до вивчення предметів природничого циклу;
- зростання успішності учнів на шкільних олімпіадах різних рівнів та при складанні ЗНО з хімії.
Проблема
Щорічно статистика сайту vstup.info фіксує той факт, що найнижчі прохідні бали у вступників на спеціальності природничого спрямування. І щорічно освітні експерти б'ють на спалах, що подібна тенденція веде до катастрофи, адже спеціалісти цих галузей є на сьогодні затребуваними.
Корінь цієї проблеми криється у низькому рівні викладання природничих дисциплін на рівні школи. Та часто винити шкільного вчителя немає підстав, адже він змушений пояснювати матеріал буквально "на пальцях". Наочність, яка лишилася у спадок від радянських часів або морально застаріла, або стала небезпечною у користуванні. А мультимедійні технології дозволяють лише спостерігати за експериментом, що є менш цікавим, ніж самому відчути себе дослідником. Діти втрачають мотивацію до навчання.
Ми вбачаємо вирішення цієї проблеми на локальному рівні у обладнанні кабінетів фізики та хімії у КЗО "СЗШ №119" ДМР.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Проект передбачає закупівлю лабораторного та експериментального обладнання для кабінету хімії школи № 119 м. Дніпра.
Говорячи про шкільні проекти, зазвичай йдеться про ремонт помешкання. Та школа - це не лише стіни. Саме спеціальне обладнання, а не мультимедійні пристрої чи красиві шпалери дають можливість дітям доторкнутися до науки. Наш проект дозволить школярам відчути себе співпричетними до найвидатніших відкриттів у історії науки, зрозуміти універсальні закони Всесвіту, побачити на власні очі видовищні експерименти та повторити їх.
Для кого цей проект?
Учні КЗО "СЗШ №119" ДМР
Ключові показники оцінки результату проекту
- зростання успішності школярів з предмету "Хімія";
- покращення результатів складання ЗНО випускниками школи №119;
- покращення результатів виступів учнів КЗО "СЗШ №119" ДМР на шкільних олімпіадах з хімії.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
- інфляція;
- недбайливе ставлення школярів до майна.
Приклади (кейси схожих рішень)
Наш проект не є якимось ноу-хау, а тому прикладів повноцінного обладнання кабінету хімії існує дуже багато. Бо так має бути. Школярі мають право на доступ до шкільних лабораторій. Нещодавно закарпатський школяр Валентин Фречка у шкільній лабораторії розробив технологію виготовлення паперу з опалого листя. І один з тих факторів, які віддаляють учнів дніпровської школи КЗО "СЗШ №119" ДМР від подібних розробок - відсутність якісних шкільних кабінетів з природничих дисциплін.
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Ні.
Так
План заходів з реалізації проекту
1. Закупівля матеріалів та обладнання для кабінету хімії;
2. Монтаж спеціалізованих меблів у зазначених кабінетах.
Ви посадова особа
Ні.
Ні
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
Ні
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради