Опис
Співавтори
Моргун Ольга Григорівна, Маршенко Олена Миколаївна
Мета проекту
• Створити в школі сучасний інформаційний простір для учнів,
вчителів, батьків;
• акцентувати пріоритетну роль учнівського самоврядування у діяльності сучасного шкільного інформаційного центру;
• сприяти тісній співпраці вчителів, учнів та батьків у формуванні основних етичних норм і понять як умови правильного сприйняття, аналізу та оцінки подій навколишнього життя шляхом розкриття творчого потенціалу учнів;
• розвивати інтелектуальні здібності учнів і реалізувати їх творчий потенціал .
Проблема
У сучасному освітньому просторі, в процесі побудови та розвитку НУШ, у школі життєтворчості, безсумнівно, повинні бути засоби масової інформації. Однією з ефективних форм освітньої діяльності учнів у школі є створення сучасного інформаційного простору. Сучасний інформаційний простір – багатогранна і найоперативніша форма передачі інформації про події та факти. Створення шкільного радіо - це і є те рішення, в якому мікрофон особистої радіомовної студії стане провідником розвитку інтелекту і порталом особистості з реальним шкільним життям, з життям міста, країни. Це голос школи, що відображає реальні проблеми сьогодення та виховує прагнення спільно вирішувати нагальні питання і проблеми, що сприяють формуванню позиції учнів, та згуртовують колектив у єдине ціле. Це сприяння тісній співпраці вчителів, учнів та батьків . Колективна робота в проекті « School 134. FM. - сучасний інформаційний простір» - стимул учнів, вчителів, батьків до творчості, розвиток організаторських якостей, аналітич
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
• Організувати практичну суспільно-значиму колективну освітню та творчу діяльність.
• Створити творчий колектив дітей, вчителів, батьків, що об'єднує учнів найрізноманітніших здібностей.
• Підвищити інформаційну культуру учасників проекту.
• Сприяти підвищенню ініціативи у вчителів, учнів, батьків.
• Надавати можливості розкривати творчий потенціал учнів, вчителів, батьків та посилювати їх соціальну взаємодію .
• Створити інформаційну базу для учнів, вчителів, батьків.
• Зміцнити шкільний колектив.
• Залучити учнів у різні форми творчої діяльності з випуску радіопрограм.
• Розширити інформаційно-пізнавальні можливості учнів, що дозволяє не обмежуватися, під час перерв, інформацією з Інтернет – сайтів, соціальних мереж.
• Розширення шкільних ефірів за допомогою інтернет-трансляцій.
• Забезпечувати компетентнісний підхід у новому інформаційному просторі, а саме формування ключових компетенцій сучасного учня: спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, інформаційно-цифрова
Для кого цей проект?
1.Учні школи.
2.Педагогічний колектив школи.
3.Співробітники школи.
4. Батьківська громадськість.
5. Представники ЗМІ, громадськість.
Ключові показники оцінки результату проекту
економічні (наприклад, збільшення надходжень до бюджету, економія ресурсів тощо), соціальні (наприклад, рівень охоплення дітей фізкультурою та спортом тощо), екологічні (наприклад, зменшення забруднення навколишнього середовища тощо), інші показники, які можна використати для оцінки досягнення результатів практичної реалізації проекту*
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Недофінансування
Приклади (кейси схожих рішень)
Приклади схожих рішень незнайдені
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Так.
так
План заходів з реалізації проекту
1. Створення матеріально-технічної бази ( приміщення, необхідне обладнання).
2. Організаційний етап: формування колективу однодумців, творчої групи ( учні, вчителі) для роботи над проектом. Конкурс на кращих дикторів шкільного радіо серед учнів 5 – 11 класів.
3. Розробка атрибутики (назва, рубрики); стилю (зміст).
4. Освоєння: журналістських жанрів (репортажі, інтерв'ю…), прийомів редагування тощо;
5. Підбір і вивчення матеріалу для складання плану (перспективний і поточний). Розподіл обов’язків між ведучими рубрик.
6. Перший ефір. Знайомство.
7. Випуск радіопередач. Збір інформаційного матеріалу для радіопередач, визначення форм подачі матеріалу, редагування, музичне оформлення тощо.
Ви посадова особа
Ні.
ні
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
ні
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради