Сучасний кабінет-лабораторія природничих наук у НВК № 92 Брав участь

Доданий
18.07.2019
Номер
237
Освіта

Пропозиція-проект передбачає облаштування спеціалізованої лабораторії для проведення біологічних, хімічних та екологічних досліджень на базі школи шляхом придбання та встановлення сучасного обладнання у природничому кабінеті школи.

Автор проєкту
Людмила
Людмила Мірошниченко
Бюджет
193 008 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, наука
Район
Новокодацький
Адреса
вул. Проїжджа, 2Б, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Дмитренко Т.М.
Горобець Л.А.

Мета проекту

Підвищення рівня біологічної, екологічної, хімічної, освіти учнів школи. Співпраця студентів, що проходять практику у школі та школярів задля проведення сучасних досліджень. Набуття учнями знань та практичних навичок з природознавства, біології, географії, хімії, екології. Проведення якісних і кількісних досліджень об'єктів довкілля.

Проблема

Відсутність сучасних меблів, застаріле лабораторне обладнання, демонстраційні матеріали, наочні зразки для кабінету біології.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Пропонується створення лабораторії, у якій учні, спільно з учителями, а також із студентами, які проходять практику у школі, визначатимуть рівень забруднення вод, ґрунту, повітря й основні показники якості продуктів харчування.
Кабінет природничих наук NBELab у КЗО НВК № 92 міста Дніпра функціонуватиме у відповідності до Положення про навчальні кабінети з природничо предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом МОН України від 22.06.2016 № 704.

Для кого цей проект?

Учні, вчителі навчально-виховного комплексу № 92, громада мікрорайону.

Ключові показники оцінки результату проекту

економічні - даний проект не потребує подальшого фінансування.
соціальні - в єдиному навчальному осередку на території громадського району Діївка кабінет-лабораторія природничих наук «NBE-Lab» у НВК № 92 буде сприяти ефективному науковому розвитку молоді та вивчення екологічних проблем.
екологічні - учні спільно з учителями, а також із студентами, які проходять практику у школі, визначатимуть рівень забруднення вод, ґрунту, повітря й основні показники якості продуктів харчування.
Юні дослідники отримають об’єктивні дані про стан довкілля, поглиблять знання та отримають потрібні компетенції в природничих науках.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

відсутні

Приклади (кейси схожих рішень)

Аналогічний проект реалізовується в м. Києві: https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/737
Лабораторії для природничих досліджень у світі:
http://www.victoria.ac.nz/sbs/research-centres-institutes/vucel
http://urbansystemslab.com/
https://uwaterloo.ca/ecology-lab/

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Ні.
ні

План заходів з реалізації проекту

Закупівля обладнання і демонстраційних матеріалів.
Розміщення в кабінеті.

Ви посадова особа

Ні.
ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
ні

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради