Сучасний кабінет фізики Брав участь

Доданий
16.07.2019
Номер
180
Освіта

Проект допоможе створити в школі лабораторію з фізики, в якій учні будуть опановувати практичну складову предмету. Також це допоможе краще засвоювати теоретичний матеріал завдяки візуалізації – безпосередньо, за допомогою демонстраційного обладнання, відео контенту, інтерактивного програмного забезпечення, яке іде в наборі з інтерактивною дошкою.

Автор проєкту
Бюджет
869 731 грн
Розрахунок бюджету
Теги
школа, інновації, наука
Район
Чечелівський
Адреса
Робоча вулиця, Дніпровська міська рада, Дніпро

Опис

Співавтори

Андрійчук Марина
Бабко-Мала Яна

Мета проекту

• підвищити мотивацію учнів до вивчення предмету;
• підвищити якість викладання предмету фізика;
• підвищити якість знань, умінь учнів з предмету;
• надати предмету безпосереднього практичного значення;
• залучати учнів до навчальних проектів з практичним застосуванням;
• зростання якості знань учнів для складанні ЗНО з фізики.

Проблема

Середня загальноосвітня школа № 6 функціонує з 1936 року. Фізкабінету за всіма вимогами в школі немає. Це впливає на якість викладання одного з базових предметів – фізики, а також на якість знань, які отримують учні. Із-за цього учні бояться здавати ЗНО з фізики, бо невпевнені у своїх знаннях. Багато приладів вони вперше бачать у вузах і це ускладнює їх навчання.
Моя мета, як учителя фізики, відкрити учням цікавий світ фізики й підготувати їх як до вузів, так і до життя в цілому. Більш якісно це буде з сучасним фізичним обладнанням й інтерактивною підтримкою. STEM-лабораторія дасть змогу готувати учнів до вишів і надавати їм високий рівень знань, умінь й навичок.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Завдяки використання фізичного обладнання під час викладання фізики, у учнів підвищується інтерес до предмету, бо вони стають безпосередніми дослідниками. Вони бачать практичне застосування тих знань, які вони отримують на уроках. Програмне забезпечення, яке іде в наборі зі смарт-дошкою дозволить моделювати досліди, які неможливо безпосередньо виконати в шкільній лабораторії. Також є можливість експериментувати з фізичним обладнанням (наприклад з теми електрика, працюючи зі схемами). Також весь цей інтерактивний комплекс сприятиме розвитку просторового, логічного, проблемного і креативного мислення.

Для кого цей проект?

Для учнів школи

Ключові показники оцінки результату проекту

Освіта

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Інфляція, термін виготовлення меблів

Приклади (кейси схожих рішень)

В Одеській області в 17 школах встановлено STEM-лабораторії

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
Так

План заходів з реалізації проекту

1. Подання документів на участь у проекті
2. Голосування
3. Співпраця з фірмами-підрядниками для придбання, виготовлення, доставки й установки приладдя

Ви посадова особа

Ні.
Ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
Ні

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради