Прибирай за собакою в паперовий пакет - дбай про екологію Брав участь

Доданий
07.08.2018
Номер
67
Культура та туризм

Проведення кампанії з інформування населення про необхідність прибирання за собаками та створення клубу відповідальних власників собак, які прибирають за своїми улюбленцями. Сприяння збільшенню кількості відповідальних мешканців міста через роздачу паперових пакетів власникам собак. Проведення просвітницького заходу в парку ім. Шевченка, що сприятиме інформуванню про негативний вплив на довкілля.

Автор проєкту
Бюджет
786 311 грн
Розрахунок бюджету
Теги
благоустрій
Район
Соборний
Адреса
просп. Дмитра Яворницького (Карла Маркса), 68, Дніпро

Опис

Співавтори

Зюзін Віталій,
Громадська організація "Місцеві стратегії"

Мета проекту

Підвищення культури вигулу та прибирання за власними собаками, поліпшення санітарно-епідеміологічного та екологічного стану в місті шляхом проведення інформаційної кампанії, просвітницьких заходів для мешканців міста й активізації відповідальних власників собак.

Проблема

У місцях загального користування, рекреаційних зонах і на прибудинкових територіях відсутні місця для вигулу собак. Отже, вигул собак відбувається в непристосованих для цього місцях. До того ж велика кількість власників собак не прибирають за своїми улюбленцями, а ті, які прибирають, використовують здебільшого пластикові пакети, які для цього не призначені.
Дуже важливо не просто спонукати містян прибирати за собаками, а й відразу пропонувати найбезпечніший для екології спосіб. Саме тому потрібно збільшити обізнаність громади з наявними проблемами та інструментами їх вирішення. Необхідно ознайомити власників собак з усіма аспектами прибирання за домашніми тваринами. Дніпро як культурна столиця потребує більше заходів, які будуть рекламувати місто не тільки в Україні, але й за кордоном.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Необхідно ознайомити власників собак з усіма аспектами прибирання за домашніми тваринами і провести інформаційну кампанію з закликом використовувати пакети з переробленого паперу або пакети, вироблені з біодеградуючого матеріалу (період розкладання — 3 роки).
Ми також пропонуємо провести з власниками собак міста Дніпра зустрічі, головними подіями на яких стануть запуск міського клубу відповідальних власників собак «ГАВ-Прибрав», роздача власникам собак паперових пакетів, інформування про негативний вплив на навколишнє середовище.
Усім власникам собак, які захочуть долучитись до унікального місцевого ком’юніті, будуть роздаватись безкоштовні місячні набори пакетів. Так містяни спробують новий продукт та оцінять усі переваги використання спеціалізованих мішків для прибирання за собаками.

Для кого цей проект

Власники собак; батьки з маленькими дітьми; громада міста, яка зацікавлена в покращенні естетичної та санітарно-екологічної ситуації в місті.

Ключові показники оцінки результату проекту

– соціальні: створення неформального об’єднання відповідальних власників собак (2000 учасників); підвищення рівня комфорту проживання в місті; збільшення кількості людей, обізнаних із необхідністю прибирання за собаками;
– екологічні: зменшення забруднення навколишнього середовища;
– культурні: збільшення культурної та туристичної привабливості міста.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

– відсутність вільних місць для бордів;
– невелика кількість людей, які долучилися до клубу відповідальних власників собак;
– несприятливі погодні умови під час проведення зустрічей.

Приклади (кейси схожих рішень)

– Фестиваль «Волохаті лапки»: http://parkkyivrus.com/ua/567-festival-volokhati-lapki
– Dog-Friendly City, Львів: https://www.facebook.com/dog.friendly.city/
– Хвостатый Движ, Київ: https://www.facebook.com/hvostatiy.dvizh/
– У Києві влаштували собачий фестиваль: http://podrobnosti.ua/2208802-u-kiv-vlashtuvali-sobachij-festival.html

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпро?

Так.
Так

План заходів з реалізації проекту

1. Підготовка тексту та дизайну макетів для друку афіш, бордів, оголошень, листівок — 1 тиждень.
2. Визначення місць розміщення соціальної реклами — 1 тиждень.
3. Зйомка та монтаж соціальної відеореклами — 2 тижні.
4. Створення сайту та сторінки в соціальних мережах — 2 тижні.
5. Відеореклама на місцевих телеканалах і в соціальних мережах — 1 місяць.
6. Проведення тендеру на визначення підрядника з друку поліграфічної продукції, зйомки відеореклами, розміщення афіш, бордів, оголошень, листівок і закупка необхідних матеріалів для зустрічі — 1 місяць.
7. Проведення тендеру на закупівлю паперових пакетів — 3 тижні.
8. Виготовлення макетів поліграфічної продукції для зустрічі — 2 тижні.
9. Залучення партнерів та учасників до кампанії — 2 місяці.
10. Проведення зустрічі з власниками собак — 1 день.
11. Підбиття підсумків проекту — 1 день.

Інформація про співфінансування

-

Я, не є посадовою особою

Так.
Так

Відповідальні підрозділи

Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради