• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Сучасне інтерактивне обладнання учням початкової школи. На розгляді

Доданий
24.06.2019
Номер
8
Освіта

Оснащення кабінету початкової школи сучасним SMART комплексом для інтерактивного навчання – для інноваційних змін в системі освіти, що відкриє нові можливості для учнів та вчителів. Для сучасної освіти характерним є пошук нових педагогічних можливостей, інновацій, які в подальшому забезпечать сталий розвиток української освіти в цілому.

Автор проекту
Наталія
Наталія Николаєва
Бюджет
177 444 грн
Розрахунок бюджету
Теги
школа
Район
Новокодацький
Адреса
вул. Юрія Кондратюка (Комунарівська), 264, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

немає

Мета проекту

Створення комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість,що робить продуктивним сам освітній процес. Інтерактивні технології – це порівняно новий, творчий, цікавий підхід до організації навчальної діяльності учнів.

Проблема

Сучасний етап розвитку української освіти характеризується широким упровадженням у навчальний процес комп'ютерних та мультимедійних технологій, які дозволяють вийти на новий рівень навчання, відкривають раніше недоступні можливості як для вчителя, так і для учня. Така форма подачі матеріалу дозволяє представити навчальний матеріал як систему яскравих опорних образів, що полегшує запам'ятовування й засвоєння навчального матеріалу.
Використання мультимедіа сприяє формуванню інформаційно-цифрової компетентності. Використання SMART комплексу сприяє розвитку мотивації, комунікативних здібностей, інтенсифікує навчальний процес. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті дозволяє створювати сучасне освітнє середовище для навчання учнів. Застосовувати сучасні освітні технології, як передумову модернізації освіти.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка +ПК + проектор) — комплекс обладнання, який дозволяє зробити процес навчання яскравим, наочним, динамічним. Інтерактивні дошки мають більший потенціал розкриття теми уроку, ніж проста дошка і навіть комп'ютер з проектором і екраном. Інтерактивна дошка — сенсорний екран, приєднаний до комп'ютера, зображення з якого передає на дошку проектор або телевізор. Спеціальне програмне забезпечення дозволяє працювати з текстами і об'єктами, аудіо—і відеоматеріалами, Internet-ресурсами, робити записи від руки прямо на відкритих документах і зберігати інформацію. Інтерактивна дошка надає унікальні можливості для роботи і творчості вчителя і учнів. Планшети дають змогу по-новому організувати роботу учнів на уроці.

Для кого цей проект?

Проект буде корисним для учнів, педагогічного колективу, батьків учнів та громади в цілому.

Ключові показники оцінки результату проекту

Класи шкіл переповненні, їх чисельність більше 35 учнів. Отже, основним обєктивним показником результативності проекту стане урізноманітнення навчального процесу, залучення усіх учнів до роботи в групах. Дітиматимуть змогу сприймати інформацію візуально, аудіовізуально і практично використовувати набуті знання.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Валютні ризики можуть спричинити подорожчання обладнання.

Приклади (кейси схожих рішень)

Проект №804 від 15.07.2017 м. Київ
Автор: Наталія Кондратенко

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1) Закупка обладнання
2) Монтування обладнання
3) Встановлення відповідного програмного забезпечення
4) Запуск оновленого обладнання

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ