Опис
Співавтори
Стрельченко Катерина
Попов Дмитро
Проблема
Навчальний заклад вже 5-й рік приймає участь в дослідно-експериментальній роботі обласного рівня за темою "Створення системи шкільної медіаосвіти на основі принципів наскрізного навчання". На теперішній час обладнання застаріло і в непридатному стані. Немає можливості створювати якісний та цікавий для школярів і молоді медійний продукт.
Мета проєкту
Забезпечити діяльнісний підхід з використанням активних методів навчання, який дозволить здобувачам освіти:
- осмислити основні особливості функціювання медіапростору, а також принципи використання різних типів медіа;
- сформувати навички поводження у сучасному інформаційному світі через медіаграмотність і медіатворчість;
- розвивати медіаграмотність, підвищити її якість, ознайомитись з методами можливої майбутньої професії в сфері медіа.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
З використанням нової техніки буде можливість підвищення медіаграмотності здобувачів освіти та педагогів закладу загалом, проведення майстер-класів, тренінгів та індивідуальних консультацій.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Учні, педагоги, батьки, місцева громада.
Ключові показники оцінки результату
- Вміння учасників освітнього процесу аналізувати та перевіряти інформацію;
- формування власних навичок поводження у сучасному інформаційному просторі ,
- підвищення кваліфікації - для вчителів;
- якісні шкільні медіапродукти - для учнів.
Ризики у реалізації
Економічні, які не дадуть можливості придбати необхідну техніку.
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
-
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так