• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Кубок STEAM ІТ Дніпро - ІТ-школа Дніпро На голосуванні

Доданий
10.06.2021
Номер
330
Масові заходи

Зареєструйтесь, щоб проголосувати

Проєкт реалізує новітні підходи організації та проведення безкоштовних відкритих змагань «Кубок STEAM ІТ Дніпро» з інноваційних напрямків з ІТ та STEAM для учнів шкіл міста та запрошенням команд з інших міст. Проведення на базі тренінгових центрів попереднього навчання в рамках хакатонів та он-лайн із залученням фахових тренерів з подальшим масштабуванням заклади середньої освіти міста (за конкурс

Автор проєкту
Марина
Марина Меззі
Бюджет
1 499 430 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, інновації, фестиваль, творчість
Район
Центральний
Адреса
просп. Олександра Поля (Кірова), 37, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Кузічев Микола Миколайович, Громик Наталія Петрівна, Радченко Тетяна Володимирівна, Бурцев Юрій, Коренська Олена

Проблема

Висока вартість навчання у приватних школах робототехніки, звужує доступ дітей до здобуття знань і практичних навичок в IT-сфері. Відсутність у місті змагань щодо зацікавлення ІТ-освітою та STEAM школярів. Необхідність підвищення інвестиційного іміджу м.Дніпра.

Мета проєкту

Розвиток ІТ-освіти для дітей міста, створення тренінгових центрів для доступу команд дітей всього міста до підготовки та участі у змаганнях

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Організація та проведення безкоштовних змагань з інноваційних напрямків змагань з ІТ та STEAM для школярів, під час яких учні програмують в режимі реального часу

Перший місяць - Проведення тендеру на закупівлю обладнання.
Другий місяць - Закупівля, на базову установу КУ «Центр професійного розвитку «Освітня траєкторія» ДМР, створення тренінгових центрів, монтаж та наладка обладнання в тренінгових центрах, відпрацювання методики змагань.
Третій та четвертий місяць – Співпраця з менторами на базі тренінгових центрів;
П’ятий та шостий місяці - Проведення хакатонів для вчителів інформатики на базі тренінгових центрів, робота вчителів з командами в школах. Передача обладнання на час підготовки до змагань командам-учасникам проєкту
Сьомий та восьмий місяці – підготовка до змагань
Дев’ятий місяць - Проведення змагань

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Діти Дніпра – кожен зацікавлений учень може прийняти участь і збагатити свої знання та вдосконалити навички в області інноваційних технологій доступність ІТ-освіти в межах свого району. Найуспішніші діти – зможуть взяти участь у складі команд у Кубок STEAM ІТ Дніпро, можливість опанувати нові технології і реалізувати свої творчі проекти у різних напрямках ІТ-навчання;
Батьки – гарантовано позитивне використання дітьми можливостей ІТ-навчання та STEAM в близькій доступності від дому.
Громада міста – покращення соціального клімату мікрорайонів, підвищення інвестиційного іміджу м.Дніпра.
Партнери проєкту: провідні виші, громадські організації

Ключові показники оцінки результату

Участь дніпровських дітей у ІТ-конкурсах, ІТ-олімпіадах.
Підготовка майбутніх випускників до усвідомленого вибору STEAM чи ІТ-професії.

Ризики у реалізації

Можлива інфляція (в разі виникнення на момент оголошення закупівель незначного дефіциту на покупку можливо вилучення декількох одиниць обладнання), високооплачувані IT-фахівці.

Інформація про співфінансування

Не потребує

Чи є у вас конфлікт інтересів

Немає

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

Так

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради