• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Оснащення STEM-кабінету наборами LEGO Education в школі № 97 На голосуванні

Доданий
01.07.2019
Номер
31
Освіта

Придбання обладнання та навчання персоналу для впровадження інноваційних методів навчання в освітньому процесі школи (SТЕМ-освіта), проведення проектної, дослідницької і експериментальної роботи з учнями на сучасному обладнанні, створення гуртків робототехніки у школі №97, можливість участі у робототехнічних фестивалях і змаганнях.

Автор проекту
Бюджет
571 500 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, наука
Район
Новокодацький
Адреса
вул. Велика Діївська (Трофімових Братів), 42, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Приходько Вікторія Володимирівна

Мета проекту

Придбання обладнання та навчання персоналу для впровадження інноваційних методів навчання в освітньому процесі школи (SТЕМ-освіта), проведення проектної, дослідницької і експериментальної роботи з учнями на сучасному обладнанні, створення гуртків робототехніки у школі №97, можливість участі у робототехнічних фестивалях і змаганнях.

Проблема

Відсутність у школі матеріально-технічної бази для ефективного впровадження STEM-напряму у навчальному процесі.
Висока вартість навчання у приватних школах робототехніки обмежує доступ дитини до нових знань та навичок.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Забезпечення школи потрібним обладнання і навчання педагогів створить умови для розвитку зацікавленості учнів до вивчення природничо-математичних наук, технологій і інженерії, дозволить створити безкоштовні гуртки на базі комунальної школи, проводити проектну і дослідницьку роботу з учнями, приймати участь у робототехнічних фестивалях та змаганнях.

Для кого цей проект?

Проект надає учням початкової, середньої і старшої школи (понад 1400 дітей) доступ до STEM-освіти: залучає учнів у проектну діяльність, створює стійкий інтерес до природничо-математичних наук та інженерії, вчить працювати в команді і розвиває критичне мислення.
Проект розрахований на навчання учнів 1-12 класів.

Ключові показники оцінки результату проекту

STEM – це сучасна освітня програма, яка базується на вивченні науки, технологій, інженерії та математики, а також їх поєднанні та можливостях прикладного застосування у повсякденному житті. Набори та методичні матеріали LEGO® Education дозволяють успішно реалізувати таку програму.
Цей проект сприятиме формуванню компетентності учнів у природничих науках, технології та інженерії, а також вміння працювати у команді та ведення науково-дослідної діяльності.
Отриманні знання та вміння сформують у учнів життєві компетентності, необхідні для успішної самореалізації у навчанні та житті. Учні зможуть показати свої знання та реалізувати себе на фестивалях та змаганнях

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Відсутність фінансування або зволікання з фінансуванням
2. Зміна вартості обладнання врахована при формуванні бюджету проекту у розмірі 20% від суми.

Приклади (кейси схожих рішень)

Робототехніка все міцніше закріплюється у школах України. Компанія “Інноваційні освітні рішення” реалізувала проект київської школи №194. Заклад отримав навчальні набори «Наука і технологія» та LEGO® Mindstorms® EV3 з методичними матеріалами «Шкільний курс робототехніки». Тепер учні зможуть вивчити робототехніку, проводити власні фізичні експерименти і досліджувати світ із новими можливостями.
http://ies.org.ua/category/our-achievements/

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1) Закупівля обладнання
2) Підготовка приміщення
3) Навчання персоналу
4) Організація роботи освітнього процесу в школі

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ