• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Мультиінтерактивна українська філологія та зарубіжна література в школі № 84 Брав участь

Доданий
01.07.2019
Номер
28
Освіта

Сучасність тісно пов’язано із SMART – технологіями. Освіта теж потребує новітніх SMART – підходів, тому робота з мультифункціональними пристроями - необхідність часу. Учні матимуть змогу працювати онлайн , створювати віртуальні проекти. Це унікальна можливість для відкритих майстер – класів, телемостів, конференцій.

Автор проекту
Бюджет
185 814 грн
Розрахунок бюджету
Теги
школа
Район
Новокодацький
Адреса
вул. Юрія Кондратюка (Комунарівська), 264, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

немає

Мета проекту

За допомогою коштів проекту «Бюджет участі» придбати в кабінети української мови і зарубіжної літератури КЗО «СЗШ № 84» ДМР 2 комплекти навчальних інтерактивних комплекси та 1 принтер, таким чином створити «розумний простір» для забезпечення умов самореалізації особистості школярів, комфортні умови для індивідуальної та групової роботи, розкрити у особистості її природні задатки, відповідальність і творчість.

Проблема

Сучасний світ вимагає від освіти не тільки знань, а й створення необхідних умов для творчого, інтелектуального розвитку молоді, доступній і привабливій освіті для сучасних українців, чого вимагають реалії сьогодення та МОН, втілюючи реформу «Нова українська школа». Упровадження мультимедійних технологій до освітнього процесу - це гармонійне інтегрування різних видів інформації, яке сприяє покращенню засвоєння матеріалу. Але, на жаль, педагогічний колектив не може зробити це в повній мірі, оскільки не має навчальних інтерактивних комплексів. Особливо ця проблема є гострою для викладання предметів гуманітарного циклу та національно – патріотичного виховання.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Подача навчального матеріалу у вигляді мультимедіа скорочує час навчання, вивільняє ресурси здоров'я дітей. Учнів приваблює новизна проведення таких моментів на уроці, викликає зацікавлення.

Подібні уроки допомагають вирішити наступні дидактичні завдання:

• засвоїти базові знання з предмета;

• систематизувати засвоєні знання;

• сформувати навички самоконтролю;

• сформувати мотивацію до навчання в цілому й до певного предмета зокрема.

Для кого цей проект?

Проект для
* учнів та учителів КЗО «СЗШ № 84» ДМР;
* громадських організацій і бізнесових структур, з якими школа підтримує соціально – партнерські стосунки;
* жителів мікрорайону для проведення телемостів, онлайн – конференцій, Інтернет – форумів тощо.

Ключові показники оцінки результату проекту

У разі реалізації проекту, очікуємо таких результатів:
- створення єдиного інформаційного простору школи;
- можливість значно підвищити ефективність навчання;
- оволодіння учасниками проекту новими інформаційними технологіями;
- оновлення змісту навчання шляхом підвищення рівня ефективності
використання інформаційно - комунікаційних технологій в школі;
- створення сприятливих умов для інтелектуального, соціального,
морального становлення особистості учня;
- становлення школи як громадсько - активної установи міста;
- зросте соціально-економічний розвиток міста;
Таким чином, можна зробити висновок, що при використанні мультимедійної та інтерактивної техніки, необхідного спеціального програмного забезпечення на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури відбувається реалізація і розкриття переданих знань від учителя учневі, а також дозволяє придбати уроку більшу ефективність, підвищити мотиваційне тло учнів.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Інфляція, за умовами якої вартість обладнання може зрости.

Приклади (кейси схожих рішень)

Школи та дошкільні навчальні заклади міста.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1.Придбання та отримання обладнання
2. Роботи з монтажу та встановлення обладнання і програмного забезпечення
3.Проведення навчання відповідальних осіб по роботі з обладнанням.
4.Використання обладнання у освітньому просторі.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Фотографії

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ