• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Сучасний освітньо-науковий простір для громади На розгляді

Доданий
16.07.2019
Номер
184
Освіта

Створення сучасного простору, який може вміщувати 100+ осіб, з метою підвищення якості освіти, відкриття нових можливостей для самореалізації жителів громади за концепцією LLL (LifeLong Learning), як елементу діючої у світовому просторі системи навчання. Цей простір–можливість для проведення відкритих онлайн конференцій, дебатів, віртуальних лабораторій тощо.

Автор проекту
Дар'я
Дар'я Букреєва
Бюджет
188 857 грн
Розрахунок бюджету
Теги
інновації, Університет, молодь, неформальна освіта, наука
Район
Соборний
Адреса
просп. Дмитра Яворницького (Карла Маркса), 19, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Трегуб Микола Володимирович

Мета проекту

Створення комфортного та сучасного простору для проведення освітніх та наукових заходів для громади Дніпра із застосуванням сучасного обладнання, що сприятиме розвитку та популяризації інноваційних підходів у викладанні та навчанні за концепцією "навчання протягом життя" LLL (Life-Long Learning), а також підвищенню комунікаційних здібностей учасників освітніх заходів.

Проблема

Питанням відкриття просторів для комунікації у місті переймаються багато різних приватних організацій, органи державної влади та місцевого самоврядування. Більшість просторів створені у форматі коворкінгів для аудиторії, яка залучена у специфічну сферу економіки. У відповідних приміщеннях проводяться тренінги, семінари, майстер-класи, круглі столи. Важливо, що існуючі в місті простори надають послуги з проведення аналогічних заходів, проте кількість осіб зазвичай обмежена (до 60-80 осіб). Така кількість є оптимальною з огляду на особливості тренінгів, але питання вільного доступу до певних елементів навчальної діяльності залишається не повністю охопленим.
Одним із важливих напрямів реалізації Європейського спрямування освіти в Україні є запровадження навчання протягом життя Life-Long Learning. Відповідна складова, окрім сучасних методів і засобів викладання, має містити важливу складову – комфортні умови для викладання, особливо у великих аудиторіях, які можуть швидко трансформуватись

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Пропонуємо облаштувати технічним та акустичним обладнанням вже відремонтовану та оснащену сучасними меблями аудиторію для можливості проведення освітньо-наукових заходів для аудиторії 100+ осіб. Унікальність освітньо-наукового простіру полягає у тому, що він, по-перше, розрахований на 100+ осіб, по-друге, може швидко трансформуватися, створюючи комфортні умови викладання у великих аудиторіях, що відповідає потребам навчання за концепцією Life-Long Learning. Такий вид навчання є не просто вимогою часу, а вже діючою у світовому навчальному просторі системою підготовки і перепідготовки.

Для кого цей проект?

Основні стейкхолдери проекту:
- школярі 8-11 класів,
- молодь міста,
- молоді науковці,
- громадяни, зацікавлені у навчанні протягом життя.

Ключові показники оцінки результату проекту

- Можливість значно підвищити комфорт та ефективність проведення освітніх заходів для великої аудиторії слухачів;
- Популяризація інноваційних підходів у викладанні та навчанні за концепцією LLL (Life-Long Learning);
- Підвищення загального рівня освіченості населення міста, яке обирає навчання протягом життя.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Непередбачуване збільшення вартості обладнання

Приклади (кейси схожих рішень)

1. Громадський бюджет Київ.
Мережа хабів. Сучасний освітній простір гімназії 107 "Введенська"
https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/archive/2/show/469

2. Громадський бюджет Київ.
Відкритий Простір неформальної освіти для молоді Києва
https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/archive/2/show/466

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Ні.
Ні

План заходів з реалізації проекту

1. Закупівля обладнання (згідно з бюджетом проекту)
2. Встановлення обладнання
3. Використання техніки в освітніх заходах

Ви посадова особа

Ні.
Ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
Ні

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ