• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Освітня технологія майбутнього для учнів школи № 84 На розгляді

Доданий
18.05.2020
Номер
17
Школа

Оснащення кабінетів НУШ і математики сучасним SMART комплексом інтерактивного навчання – для інноваційних змін в системі освіти, що відкриє нові можливості для учнів та вчителів. Для сучасної освіти характерним є пошук нових педагогічних можливостей, інновацій, які в подальшому забезпечать сталий розвиток української освіти в цілому.

Автор проекту
Бюджет
199 196 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа
Район
Новокодацький
Адреса
вул. Юрія Кондратюка (Комунарівська), 264, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Існуюча модель викладання вимагає істотних змін. Знання та інформація можуть надаватись в більш цікавому, зрозумілому і захоплюючому форматі. Залученність і зацікавленість учнів, за рахунок використання сучасних технологій, можуть істотно вплинути на якість засвоєння матеріалу шкільної програми. Стара модель, як педагогічна технологія, доживає свій вік. Тому школи всіх розвинених країн змінюють підходи до навчання у XXI столітті, будуючи новий фундамент сучасних ІКТ та нових педагогічних моделей навчання. Українська система освіти обрала саме цей напрямок реформування, який чітко окреслений в рамках програми МОН «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА». Новий Закон «Про освіту» дає можливість дітям розвиватися всебічно, формувати необхідні для успішного навчання і життя компетентності (знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, особисті якості).

Мета проєкту

Метою проекту є впровадження на базі ЗОШ № 84 м. Дніпро нової технології навчання. Саме вона, в поєднанні з сучасною педагогікою, може зробити кожну навчальну аудиторію місцем, де учні дізнаються про свій потенціал і прагнуть досягти максимуму результатів на кожному уроці. Особистісний підхід, що орієнтує на врахування вікових, індивідуальних особливостей учнів, наявних інтересів, нахилів, створення духу творчості, партнерства. взаємодопомоги, оновлення діяльності на основі освоєння новітніх технологій, спрямованих на розвиток дитини – все це можливо в класах змішаного навчання.
Країні необхідні освічені українці, розвинені, здатні до інновації.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка +ПК + проектор) — комплекс обладнання, який дозволяє зробити процес навчання яскравим, наочним, динамічним. Інтерактивні дошки мають більший потенціал розкриття теми уроку, ніж проста дошка і навіть комп'ютер з проектором і екраном. Інтерактивна дошка — сенсорний екран, приєднаний до комп'ютера, зображення з якого передає на дошку проектор. Спеціальне програмне забезпечення дозволяє працювати з текстами і об'єктами, аудіо—і відеоматеріалами, Internet-ресурсами, робити записи від руки прямо на відкритих документах і зберігати інформацію. Інтерактивна дошка надає унікальні можливості для роботи і творчості вчителя і учнів.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

1) Учні школи, які отримають нові можливості.
2) Батьки, діти яких будуть навчатися в умовах ,які роблять продуктивним сам освітній процес.
3) Вчителі, які матимуть змогу забезпечити якісний сучасний освітній процес.

Ключові показники оцінки результату

Соціальні: забезпечення комфортних умов освітнього процесу; приведення матеріально-технічної бази школи у відповідність до сучасних вимог.

Ризики у реалізації

Підвищення цін.

Інформація про співфінансування

Ні

Чи є у вас конфлікт інтересів

Ні

Ви посадова особа?

Ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

Так

Співавтори

Ні

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ