• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

STEM-освіта у КЗО "ЗСШ №119" ДМР Брав участь

Доданий
10.08.2018
Номер
164
Освіта

Проект передбачає закупівлю сучасного обладнання для кабінетів фізики та хімії КЗО "ЗСШ №119" ДМР. Реалізація проекту дозволить проводити наочні демонстрації та повноцінні лабораторні роботи учням школи. Проект сприятиме підвищенню мотивації дітей до вивчення предметів природничого циклу, розвитку у них критичного мислення, реалізації їх потенціалу до інноваційної діяльності.

Автор проекту
Лариса
Лариса Іванова
Бюджет
410 468 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації
Район
Шевченківський
Адреса
Козака Мамая вулиця, Дніпровська міська рада, Дніпро

Опис

Співавтори

відсутні

Мета проекту

- закупівля лабораторного та експериментального обладнання для кабінетів фізики та хімії КЗО ЗСШ №119 ДОР;
- підвищення мотивації учнів до вивчення предметів природничого циклу;
- зростання успішності учнів на шкільних олімпіадах різних рівнів та при складанні ЗНО з фізики та хімії.

Проблема

Щорічно статистика сайту vstup.info фіксує той факт, що найнижчі прохідні бали у вступників на спеціальності природничого спрямування. І щорічно освітні експерти б'ють на спалах, що подібна тенденція веде до катастрофи, адже спеціалісти цих галузей є на сьогодні затребуваними.
Корінь цієї проблеми криється у низькому рівні викладання природничих дисциплін на рівні школи. Та часто винити шкільного вчителя немає підстав, адже він змушений пояснювати матеріал буквально "на пальцях". Наочність, яка лишилася у спадок від радянських часів або морально застаріла, або стала небезпечною у користуванні. А мультимедійні технології дозволяють лише спостерігати за експериментом, що є менш цікавим, ніж самому відчути себе дослідником. Діти втрачають мотивацію до навчання.
Ми вбачаємо вирішення цієї проблеми на локальному рівні у обладнанні кабінетів фізики та хімії у КЗО ЗСШ №119 ДОР.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Проект передбачає закупівлю лабораторного та експериментального обладнання для кабінетів фізики та хімії школи № 119 м. Дніпра.
Говорячи про шкільні проекти, зазвичай йдеться про ремонт помешкання. Та школа - це не лише стіни. Саме спеціальне обладнання, а не мультимедійні пристрої чи красиві шпалери дає можливість дітям доторкнутися до науки. Наш проект дозволить школярам відчути себе співпричетними до найвидатніших відкриттів у історії науки, зрозуміти універсальні закони Всесвіту, побачити на власні очі видовищні експерименти та повторити їх.

Для кого цей проект

Учні КЗО ЗСШ №119 ДМР

Ключові показники оцінки результату проекту

- зростання успішності школярів з предметів "Фізика" та "Хімія";
- покращення результатів складання ЗНО випускниками школи №119;
- покращення результатів виступів учнів КЗО ЗСШ №119 ДМР на шкільних олімпіадах з названих предметів.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

- інфляція;
- недбайливе ставлення школярів до майна.

Приклади (кейси схожих рішень)

Наш проект не є якимось ноу-хау, а тому прикладів повноцінного обладнання кабінетів фізики та хімії існує дуже багато. Бо так має бути. Школярі мають право на доступ до шкільних лабораторій. Нещодавно закарпатський школяр Валентин Фречка у шкільній лабораторії розробив технологію виготовлення паперу з опалого листя. І один з тих факторів, які віддаляють учнів дніпровської школи №119 від подібних розробок - відсутність якісних шкільних кабінетів з природничих дисциплін.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпро?

Так.
так

План заходів з реалізації проекту

1. Закупівля матеріалів та обладнання для кабінетів фізики та хімії;
2. Монтаж спеціалізованих меблів у зазначених кабінетах.

Інформація про співфінансування

-

Я, не є посадовою особою

Ні.
ні

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ