Захист прав споживачів у територіальній громаді м. Дніпро Відхилений

Доданий
22.07.2017
Номер
209
Інше

Забезпечення у м. Дніпро умов для створення та функціонування ефективного механізму системи захисту прав споживачів - систему практичних заходів що можуть використовуватися органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями (об’єднаннями) споживачів для вдосконалення системи захисту прав громадян як споживачів.

Автор проєкту
Денис
Денис Сахно
Бюджет
582 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Мета проекту

1. Захист та просування прав споживачів м. Дніпро в умовах пасивності контролюючих органів та обмеженості доступу до правосуддя.
2. Громадянська освіта, адвокація та об’єднання громади для спільного вирішення проблем у сфері захисту прав споживачів.

Проблема

У звязку з відсутністю в органах місцевого самоврядування відповідних структур по захисту прав споживачів, невелику кількість спеціалістів захисту прав споживачів в Управлінні захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області та складною економічною ситуацією для мешканців м. Дніпро проблемою є можливість оперативного доступу до джерел правової споживчої допомоги та можливість отримання дієвих реальних заходів по захисту своїх прав як споживачів у досудовому порядку та у суді.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Розв’язання проблематики планується здійснювати шляхом наступної діяльності:
Діяльність 1. Організація та проведення семінарів – тренінгів
Діяльність 2. Інформаційно-роз'яснювальна робота
Діяльність 3. Підготовка претензійних та аналітичних документів по захисту прав споживачів
Діяльність 4. Судовий захист прав споживачів
Діяльність 5. Організація роботи "швидкої споживчої допомоги" по типу «гарячої лінії»
Діяльність 6. Проведення незалежної експертизи якості та безпеки товарів

Для кого цей проект

Усі повнолітні мешканці м. Дніпро

Ключові показники оцінки результату проекту

За час реалізації проекту планується:
- організувати та провести 14 семінарів – тренінгів;
- створити контент по темі захисту прав споживачів - 50 статей, оглядів, новин тощо до 2000 знаків без прогалин з подальшим направленням для розміщенням у друкованих та електронних ЗМІ;
- створити 5 відеосюжетів по темі захисту прав споживачів (ролик від 10 до 15 хв) для розміщення на ТВ та у мережі Інтернет;
- підготувати для 90 споживачів претензійні документи по захисту прав споживачів;
- підготувати для 40 споживачів правові висновки з проблемних ситуацій у сфері захисту прав споживачів;
- підготувати позовні заяви та забезпечити юридичне супроводження 20 судових процесів у місцевих або апеляційному суді (до винесення рішення);
- організувати роботу консультаційного пункту "швидкої споживчої допомоги" провести 5 комплексних незалежних експертиз якості та безпеки товарів або послуг

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відсутність зацікавленості та підтримки виконавчих органів місцевого самоврядування

Приклади (кейси схожих рішень)

Програма захисту прав споживачів у м. Дніпропетровську на 2011 – 2015 р.р.