Опис
Мета проекту
Метою проекту є популяризація спорту та ЗСЖ серед молоді за допомогою їх однолітків через інтернет-канал "Штурм-ТВ"
Проблема
Молоде покоління українців білшість свого вільного часу проводить з гаджетами в Інтернеті, що призводить до зниження інтелектуальної активності та інтересу до життя поза Інтернетом.
Пропоноване рішення щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування
Створення дитячо-молодіжного інформаційного каналу "Штурм-ТВ", який агітує дітей та молодь до здорового способу життя та змістовного досугу. Канал створити на базі Комунального позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацький центр "Штурм" Дніпровської міської ради. На теперішній час Центр «Штурм» налічує чотири структурних підрозділи, що знаходяться у чотирьох районах міста Дніпро, в яких займається 1817 вихованців. За навчальний рік Центр "Штурм" проводить понад 70 планових заходів які охоплюють понад 50 000 дніпрян. Все це без урахування участі колективів у фестивалях та у змаганнях. Я пропоную створити ЗМІ-ресурсний центр силами адмінстрації центру та активними виховнцями центру які створять агітаційно-інформційний контент для розповсбюдження в Інтернеті.
Для кого цей проект
Проект охоплює дніпрян від 10 до 35 років, але залучить і інші міста та інші вкові категорії.
План заходів з реалізації проекту
Інформування про початок проекту;
Обрання, затвердження та придбання обладнання для втілення проекту (відеокамера типу Panasonic HC-X1; освітлення типу:
CONST KFO-0,5; дінамічний мікрафон типу: AKG D230;
петлічний мікрафон типу:
AKG C417L;
Фотоапрат типу: Nikon D7100);
Формування чотирьох груп активних вихованців центру "Штурм" (не менше 4 на кожну спеціалізацію, тобто від 15 вихованців на кожний осередок, всього від 60 учасників);
Складання плану зйомок згідно з планом проведення заходів КПНЗ "ДЮЦ "Штурм" ДМР та міськими заходми;
Зйомка, монтаж та розміщення інформаційного контенту на власному каналі у Ютубі (до кінця проекту понад 20 різнопланових зйомок).
Ключові показники оцінки результату проекту
Виготовлення від 20 роліків якісного контенту з агітацією ЗСЖ з активними переглядами понад 10 000 до останнього терміну проекту.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Діти та молодь не завжди можут планувати свій час, та можут покинути проект за різними обставинами, тому до проекту залучється 60 учасників (по 15 учасників з кожного осередку), які зможуть замінити один одного.
Приклади (кейси) схожих рішень
У КПНЗ "ДЮЦ "Штурм" ДМР вже є власний канал у Ютубі, але не достатньо якісного контенту та не вистачає залученої молоді.
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради