• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Sensorywork. Основа розвитку кожного. Неможливо реалізувати

Доданий
28.02.2017
Номер
1086
Соціальний захист

Наш проект – центр для кожної дитини на будь-якому етапі розвитку. Тут за допомогою організованого простору та команди спеціалістів сенсорно-моторного розвитку діти розкривають свій потенціал; діти з певними вадами легко спілкуються з абсолютно здоровими і навпаки. Адже лише своєчасний розвиток усіх сенсорних систем – запорука здорової та успішної людини.

Автор проекту
Ганна
Ганна Городніченко
Бюджет
192 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Співавтори

Хмельова Наталія Юріївна

Мета проекту

Створити простір для дітей здорових та з певними потребами; для малюків та школярів; хлопчиків та дівчаток. Простір, де має місце лише сенсорний (базовий) підхід, як фундамент для повноцінного розвитку.

Проблема

1.Основа розвитку кожної людини - злагоджене сприйняття навколишнього світу. І відбувається це через сенсорні системи і ніяк по-іншому. Враховуючи збіднілість відчуттів, які отримують міські діти, вони не мають можливості для повноцінного сприйняття світу, тим самим отримуючи проблеми зі здоров’ям.
2. Обмеженість у спілкуванні дітей з вадами зі здоровими дітьми. Що негативно впливає як на одних (залишаючи їх поза межами суспільства) так і на інших (варто виховувати в дітях людяність, толерантність та співчуття)

Пропоноване рішення щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування

Ми пропонуємо за допомогою сенсорно-моторного розвитку балансувати роботу систем організму дитини.
Наш центр передбачає різносторонню направленість. І цю ідею ми реалізуємо в спеціалізованих залах:
1. Велика зала. Зал фізичної активності. Місце, де формується крупна моторика, координація та відчуття тіла загалом.
Обладнання:
- спортивні знаряддя (м’ячі, батути, спортивні «куточки» тощо)
- балансири
- гамаки, гойдалки та ін..
2. Менша зала. Це простір для будь-яких тактильних відчуттів.
Різноманітні крупи, камінці, пісок, вода, піна, тканини, папір, фарби та ін. Тактильний бар’єр (шкірне роздратування) є основою для тривожності, страхів та небажання спілкуватися!
3. Групова зала. Тут ми навчаємося один в одного, тут діти проводять час в компанії. Тут ми дружимо, не зважаючи на вади чи особливості; закладаємо в дітях доброту, співчуття, толерантність; набираємося сил та натхнення; даємо та отримуємо підтримку. Тут ми будуємо здорове майбутнє.

Для кого цей проект

Для дітей
- будь-якого віку
- на будь-якому етапі розвитку
та їх батьків.

План заходів з реалізації проекту

1. орендувати відповідне приміщення
2. спланувати та підготовити місце для занять

Ключові показники оцінки результату проекту

1. кількість дітей, відвідуючи центр
2. зворотній зв'язок від батьків (динаміка в розвитку дитини)

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

На сьогодні велика кількість дітей навіть в ранньому віці мають вузьку направленість діяльності (наприклад, лише розумових здібностей). Діти багато часу проводять за комп’ютерами та іншими гаджетами, навіть на прогулянках та в компанії друзів. Батьки можуть не розуміти важливості у дитячому віці отримувати відчуття усіма сенсорними каналами. Та обирати дитині конкретний вид занять. І це є підґрунтям для інформування та донесення важливості ідеї нашого проекту(сенсорний підхід у розвитку).

Приклади (кейси) схожих рішень

Підтвердження нашої ідеї існує в багатьох країнах світу. Америка, Канада, країні Європи. Спеціалісти активно використовують сенсорний підхід в роботі з дітьми та із задоволенням діляться своїм досвідом.
https://vk.com/away.php?utf=1&to=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FgGUP01e6xes