Дитячий літній мовний табір Брав участь

Доданий
27.02.2017
Номер
1031
Освіта

Проект передбачає організацію дитячих літніх мовних таборів у клубах за місцем мешкання. Саме у таборах діти мають можливість спілкуватися іноземними мовами, застосовувати їх у різних формах діяльності (спортивних змаганнях, театральних виставах тощо), а також розкривати свої таланти. При цьому знання дитини не будуть оцінювати як у школі, і вона буде сприймати навчання як гру.

Автор проєкту
Яна
Яна Щегельська
Бюджет
199 200 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Мета проекту

Підвищити рівень володіння іноземною мовою у дітей, викликати цікавість до вивчення іноземної мови завдяки неформальним засобам організації занять у мовному таборі, створити умови для всебічного розвитку дітей та забезпечити їх цікавим і корисним дозвіллям під час літніх канікул

Проблема

низький рівень володіння іноземною мовою у дітей, низький рівень зацікавленості у вивченні іноземної мови, обмежена доступність до вдосконалення мовленнєвих навичок у мовних таборах комерційних мовних шкіл із-за високої вартості (вартість - від 800 грн. за декілька занять у мовному таборі)

Пропоноване рішення щодо розв’язання проблеми і його обґрунтування

У нашому місті розгалужена система позашкільної освіти на базі якої можна організувати роботу дитячих літніх мовних таборів протягом червня-серпня. До роботи у таборах потрібно залучити викладачів з розмовної іноземної мови. Зміна у таборі може тривати 10-11 днів, кожен з яких має свою тематику.
У рамках програми табору учні щодня мають заняття з учителем іноземної мови, де вони в основному спілкуються, грають в ігри, виконують проекти. Також є заняття, де діти щось виготовляють власними руками, або малюють, чи ліплять. Між заняттями, педагоги-організатори можуть влаштувати рухливі ігри або репетиції номерів для фінального флеш-мобу. 1 раз на зміну можна організувати тематичну екскурсію, або перегляд дитячого фільму іноземною мовою.

Для кого цей проект

для дітей середнього шкільного віку нашого міста, що мають бажання вивчити іноземну мову, або вдосконалити її під час літнього відпочинку

План заходів з реалізації проекту

1. Обрати клуби за місцем мешкання для організації на їх базі мовних таборів з урахуванням їх відвідуваності під час літніх канікул та графіків відпусток педагогів-організаторів (обрати по 9 клубів на місяць, усього за літній період буде залучено 27 клубів, що територіально охопить заняттями дітей усього міста);
2. Залучити на платній основі викладачів іноземної мови;
3. Підготувати програму табору та матеріально-технічну базу;
4. Сформувати групи дітей, що бажають відвідати мовний табір (до 20 осіб);
5. Провести мовний табір (за результатами якого бажано дитині видати сертифікат про участь у літньому мовному таборі);

Ключові показники оцінки результату проекту

540 дітей міста зможуть під час літніх канікул вдосконалити свій рівень володіння іноземною мовою та весело і з користю провести час.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Треба дуже ретельно обрати викладачів іноземної мови: вони мають вільно володіти розмовною англійською (чи іншою) мовою, вони мають бажання (чи досвід) до організації неформальних та цікавих занять для дітей середнього шкільного віку. Можливо залучення студентів старших курсів факультетів іноземних мов. Також дуже важлива співпраця викладача іноземної з педагогом-організатором.

Приклади (кейси) схожих рішень

Тетяна Кравченко, вчителька англійської мови з Києва успішно організувала у червні 2016 року мовний табір на базі гімназії № 191 ім. П. Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва