Опис
Співавтори
Асоціація EMMA Ukraine
Проблема
Відсутність постійного, обладнанного місця для змагань серед автомобілістів, які постійно оновлюють свої авто, тюнінгують, реставрують та модифікують їх.
5 років тому ми вперше запросили Асоціацію EMMA Ukraine до міста Дніпро, для того, щоб вони почали проводити свої змагання в нас, адже раніше таких змагань в Дніпрі не проводилось і всі наші автоспортсмени виїжджали до інших міст.
Мета проєкту
Ми ставимо за мету зробити наше місто знаковою платформою для проведення такого спортивного заходу, який приверне увагу всіх автолюбителів України, і в такий спосіб зросте туристична привабливість міста, а також спортивна - адже в нашому регіоні вже проводиться багато спортивних заходів, які із року в рік мають все більше учасників та гостей не тільки з України, а й з інших країн.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Рішенням проблеми стане проведення дводенного чемпіонату з автозвуку та тюнінгу на правильно обладнанній території, з підтримкою міста та запрошенням професійних суддів, команд спортсменів з усієї країни, врученням нагород із символікою міста Дніпро тощо.
В програмі буде заплановано:
- виставка модифікованих та тюнінгованих автомобілів;
- перегони модифікованих автомобілів;
- турнір серед радіокерованих автомоделей;
- презентація молодіжних та юнацьких спортивних авто- та мото-об’єднань;
- показові виступи представників від скейтбордистів, хіп-хоп та брейк-данс клубів;
- виступи творчих колективів міста на великій сцені;
- розважальна зона для сімечйного відпочинку.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Молодь, автомобілісти, спортсмени, що пов'язані з автомобілями, сім'ї, гості та жителі міста Дніпро.
Ключові показники оцінки результату
Ключовим показником є збільшення аудиторії, підвищення туристичної привабливості міста та загалом регіону, підвищення привабливості регіону в рамках автомобільного бізнесу (якщо буде більшим попит на автомобільний тюнінг, звук, інший специфічний сервіс, з'являться нові бізнеси в місті, а також долучаться вже відомі торгівельні марки та компанії, тощо).
Ризики у реалізації
Погодні умови
Якщо погіршиться погода (наприклад, дощ), не зможе
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Відповідальні підрозділи
КП"АГЕНТСТВО РОЗВИТКУ ДНІПРА" ДМР