Опис
Співавтори
Кузічєв М.М.
Проблема
Кабінет інформатики початкової ( вул. Сержанта Литвищенка 60А) та середньої, старшої ( вул. Кожедуба 49 ) шкіл НВК №122 недостатньо обладнані згідно до вимоги сьогодення. У школі для навчання використовуються морально та технічно застарілі комп’ютери та монітори. Вони є шкідливими для здоров’я учнів та не відповідають технічним характеристикам, які встановлені в сучасних комп'ютерах . Діти сидять за комп’ютерами по двоє, не мають можливості оволодіти знаннями та навичками, а також приймати участь в конкурсах та олімпіадах. Вчитель – не має змоги надати матеріал в повному обсязі на належному рівні, і це робить здобуту освіту неконкурентною. Тому виникає потреба осучаснення обладнання кабінету та створення умов для здобуття повноцінної якісної освіти з умінням використовувати сучасні інформаційні технології. Крім того, робота з інтерактивними та мультимедійними пристроями істотно допомагає навчанню.
Мета проєкту
Метою проєкту є створення сучасного модернізованого комп’ютерного класу, оснащеного необхідним обладнанням та програмним забезпеченням, який дозволить повністю реалізувати навчальну програму з інформатики, використовувати інноваційні методи навчання, проводити уроки з інших предметів, факультативні заняття, організувати підготовку учнів до участі в інтернет-олімпіадах та конкурсах, з використанням Інтернет- ресурсів тощо, застосовуючи сучасні продукти операційних систем; організувати на базі класу проведення курсів, тренінгів з підвищення кваліфікації педагогів, участь у вебінарах, онлайн- конференціях; формувати ІКТ-компетентності учнів та педагогів для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації в умовах інформаційного суспільства
Придбання сучасної комп'ютерної техніки для класів з інформатики, яка відповідає вимогам нової української школи й дає змогу вивчати програму з інформатики та ІТ-технологій на достатньому рівні. Згідно з програмою МОН, створити умови безпечного, корисного, цікавого та сучасного розвитку учнів.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Потреба в подачі інформації, що насичує різноманітним матеріалом, в короткий проміжок часу, легке засвоєння знань та їх контроль, які вимагають нового підходу та взаємодії при організації освітнього процесу. Інтерактивний комплекс – набір обладнання, який дозволяє прямо або через технічні засоби взаємодіяти з навчальним матеріалом. Побічними перевагами тут виступають як економія часу по підготовці матеріалу (їх легка адаптація), так і при перевірці знань (за участі програмного комплексу). Без належного програмного забезпечення потреби школи – ефективність зменшується вдвічі.
Прагнучи забезпечити сучасним комп'ютером кожного учня, необхідно зважати на те, що через декілька років після придбання персональних комп'ютерів, вони потребують додаткових витрат на ремонт та модернізацію
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
учні навчального закладу, педагоги, батьки місцева громада
Ключові показники оцінки результату
Впровадження проекту дасть змогу:
- покращити якість освіти в навчальному закладі;
- використовувати у навчальному процесі сучасні електронні навчальні матеріали;
- організовувати безпечний доступ до Інтернет контенту;
- підвищувати контроль та увагу учнів під час заняття;
- зменшувати шумове навантаження на психологічний стан учнів та вчителя під час роботи в комп’ютерних кабінетах.
Комплекс є енергоефективним та матиме на порядок менше енергоспоживання, ніж звичайний комп’ютерний клас.
Ризики у реалізації
підвищення цін на обладнання
Інформація про співфінансування
ні
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради