Опис
Співавтори
Мухіна Лілія Анатолієвна
Проблема
Обмеженість комп’ютерної бази, яку має заклад не дозволяє повною мірою надавати якісні освітні послуги у галузі інформаційних технологій.
Техніка не відповідає вимогам технічних характеристик щодо встановлення сучасних комп’ютерних програм, вивчення яких є обов’язковими у відповідності до Державного стандарту базової та повної загальної освіти.
У даний час існує обмеження доступу до інформаційно-комунікативних технологій під час освітнього процесу для учнів у зв'язку з повноцінним функціонуванням лише одного кабінету інформатики в закладі, де навчається близько 1200 учнів. Решта обладнання не дозволяє повноцінно викладати інформатику, в повній мірі запроваджувати ІТ-технології в навчально-виховному процесі, залучати учнів до науково - дослідницької діяльності, використовувати сучасні форми шкільної методичної роботи, оволодівати педагогам інноваційними формами і методами навчання та виховання, проводити тренінги та курси по підвищенню комп'ютерної й інформаційної грамотності.
Мета проєкту
Основною метою є створення двох комп’ютерних класів, обладнаних сучасною технікою, де учні мали б можливість реалізувати власний творчий потенціал.
Педагогічний та учнівський колективи школи отримають доступ до нових інформаційних технологій. Завдяки цьому школа перейде на якісно новий рівень організації навчання, викладання усіх шкільних дисциплін, позакласної роботи та дозвілля школярів.
Хмарні технології навчання сприяють розвитку творчого, критичного мислення, пам'яті, інтересу до пошуку нових знань, не кажучи про те, що комп’ютер є невід’ємною частиною життя сучасної дитини. Цей проект не тільки для учнів, а й для педагогів. Адже ці технології навчання сприяють творчому та професійному розвиткові вчителів, що так необхідні Новій українській школі.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Придбання та встановлення сучасної комп’ютерної техніки та програмного забезпечення для обладнання двох кабінетів інформатики.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Учні НВК№99 та їх батьки - це близько 3500 громадян міста.
Ключові показники оцінки результату
• Покращити якість освіти у школі;
• Вихід викладання предмету на принципово новий якісний рівень освіти.
• Зростання результативності навчання, нові досягнення учнів;
• Можливість проведення вчителями з інших предметів інтегрованих уроків з використанням ІКТ;
• Забезпечити безпечний доступ до Інтернету;
• Підвищити контроль та увагу учнів під час заняття;
• Використовувати у навчальному процесі сучасні електронні навчальні матеріали;
• Вдосконалити форми та методи організації навчально-виховного процесу;
• Підвищити педагогічну майстерність у використанні ІК- технологій з метою ефективної організації навчально-виховного процесу
Ризики у реалізації
РІзке підвищення цін на компьютерну техніку на етапі закупівлі
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
-
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради