Опис
Співавтори
Тонка Наталія Вікторівна вчитель географії КЗО "СЗШ № 80"ДМР
Проблема
Одним з основних завдань сучасної освіти є формування практичних навичок учня та розуміння того, як застосовувати набуті знання на практиці.
Ефективне засвоєння географії як науки не можливе без відпрацювання практичних навичок із інтерактивним обладнанням, яке допомагає вивчати елементи погоди, орієнтуватись на місцевості, користуватись топографічними та іншими тематичними картами, знайомитись із об'єктами живої та неживої природи, їх видами та складом. Саме тому забезпечення навчальних закладів - гімназій у майбутньому наочно-демонстраційним обладнанням та вимірювальними приладами є невід'ємним компонентом надання якісних освітніх послуг та формування практично-компетентної особистості в сучасному освітньому середовищі.
Мета проєкту
Створення сучасних кабінетів географії у навчальних закладах Шевченківсьеого райну (СЗШ 80,СЗШ 21, СЗШ 78, НВК 99). Поповнення матеріальної бази кабінетів географії наочно-демонстраційним обладнанням та вимірювальними приладами для надання якісних освітніх послуг, підвищення зацікавленості, пізнавальної активності та мотивації учнів на уроці, формування навичок практичного застосування знань, вміння використовувати сучасне цифрове обладнання та вимірювальні прилади
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Матеріально-технічне забезпечення освітніх закладів багато років актуальною проблемою. Час плине, технології та обладнання змінюються та наші діти їх потребують як ніколи. "Бюджет участі" дає шанс на забезпечення цих потреб та створення умов для якісної та доступної освіти.
Для реалізації проєкту окреслено наступні кроки:
- пошук постачальника, що пропонує комплексні рішення для шкіл, та надає комерційну пропозицію (для збереження часу у пошуку та придбанні необхідного обладнання)
- подача проекту та прохід на етап голосування
- агітаційна робота серед громадськості для досягнення більш високих результатів голосування
- перемога у проекті
- забезпечення кабінетів наочно-демонстраційним обладнанням та вимірювальними приладами та їх подальше використання за призначення.
Думаю, що дані кроки майже не відрізняються від тих, що запропоновані у подібних проєктах, проте вони дають надію на те, що наші учні будуть розвивати свої практичні навички.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Проєкт розрахований на учнів 5-9 класів (більше 2000 осіб) СЗШ 80, СЗШ 21, СЗШ 78, НВК 99, педагогів навчальних закладів, батьків учнів та, за потреби, гостей школи.
Ключові показники оцінки результату
Освітні:
- підвищення мотивації та зацікавленості учнів до вивчення географії та, як результат, підняття рівня їх успішності з предмету;
- розвиток навичок практичного застосування набутих знань, реалізація предметно-компетентісного підходу Нової української школи;
Соціальні:
- забезпечення сучасних умов навчання;
формування активного, свідомого громадянина, що поважає природу та спрямованого на сталий розвиток.
Ризики у реалізації
Збільшення вартості обладнання до початку безпосередньої реалізації проєкту
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Відповідальні підрозділи
Департамент інноваційного розвитку Дніпровської міської ради
Комунальне підприємство "Інфо-Рада-Дніпро" Дніпровської міської ради