Опис
Співавтори
Олійник Анастасія
Гладська Тамара
Рибаєва Інна
Проблема
Предметом створення проекту стали нагальні проблеми осучаснення і потреба фінансування дошкільної освіти, яка є постійно тривалим процесом розвитку власних творчих здібностей дітьми і засвоєння ними соціально значущого досвіду.
Метою державної Національної програми "Освіта" ("Україна ХХІ ст.") є виведення освіти в Україні на рівень розвинутих країн світу, що можливо лише за умов відходу від авторитарної педагогіки і впровадження сучасних педагогічних технологій. Саме цим зумовлена зараз увага педагогів, методистів до інновацій.
Зображення на інтерактивних дошках вигідно відрізняється від традиційних форм наочності: воно велике, яскраве і може сприйматися великою кількістю дітей одночасно.
Мета проєкту
Створити на найвищому рівні для самореалізації дітей простір для інтелектуального та творчого розвитку особистості.
З метою своєчасного виявлення та розвитку обдарувань, здібностей вихованців закладу дошкільної освіти організовує освітній процес за пріоритетними напрямами (художньо-естетичний, фізкультурно-оздоровчий, музичний, гуманітарний тощо). Забезпечення обладнанням дасть можливість досягти творчого та естетичного виховання дошкільнят.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Створення предметно-просторового середовища, у якому дитина зможе найповніше реалізувати свої природні здібності та задатки. А саме:
• Облаштування музичного залу музичним обладнанням з якісним освітленням, що надасть дітям можливість якісно та творчо підходити до навчання;
• Встановлення дитячого спортивного куточку;
• Впровадження у навчально-виховний процес сучасних технологій. Розумна подача матеріалу в мультимедійному форматі допоможе сформувати мотивацію до вивчення, сприйняття та запам’ятовування інформації, розвивати інтелектуальні здібності, збільшує не тільки результативність, а й стимул дітей навчатись, адже ігрова форма навчання для дошкільнят є найбільш продуктивною.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
• Виконання проекту спрямовані на забезпечення потреб, перш за все, для всіх вихованців дошкільного закладу (близько 200 вихованців на рік).
• У реалізації проекту зацікавлені всі учасники навчально-виховного процесу.
• Батьківська громада.
Ключові показники оцінки результату
Даний проект не потребує додаткових інвестицій під час використання. Доглядатиметься силами адміністрації дошкільного закладу № 239.
• Залучення широкого кола дітей до творчості, і як наслідок – виявлення більшої кількості талантів.
• Самоствердження, реалізацію обдарованості дитини в найбільш значущій для неї сфері діяльності (музичної, образотворчої, фізичної тощо).
• Фізичне виховання дітей.
• Образотворча діяльність. Розвиток емоційного інтелекту шляхом поєднання традиційних форм навчання та інтерактивних технологій (роблять роботу педагогів творчою та захоплюваною, збільшують ефективність освітньої діяльності, підвищують продуктивність праці). Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що практично всі діти опиняються втягнутими в процес пізнання. Контент у формі гри робить виконання завдань невимушеним та захопливим процесом для дітей.
• Музикотерапія впливає на емоційну сферу дитини, на покращення вербальних здібностей, розвиток творчих процесів, стимулює процеси сприйняття та пам’ять.
Ризики у реалізації
Зростання вартості матеріалів/послуг
Інформація про співфінансування
Відсутня
Чи є у вас конфлікт інтересів
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради