Опис
Співавтори
Нецький Віктор, Моренко Олексій, Дьячок Ілля.
Проблема
КЗО «СЗШ №31» ДМР розташована у Чечелівському районі м. Дніпра по вулиці Фабрично-заводська. Навіть наша адреса красномовно підкреслює розташування в робочому та інженерно-технічному середовищі. У зв’язку з постійним удосконаленням навчально-виховного процесу, участю у Всеукраїнських експериментах «Впровадження регіональної моделі STEM-освіти», «Я – дослідник», регіональному проєкті з медіаосвіти школярів, впровадженням нових технологій та методів навчання й виховання підростаючого покоління сучасна школа постійно оновлюється. Запровадження в свою діяльність новітніх інтерактивних стандартів потребує постійного оновлення навчально-матеріальної бази.
Враховуючи різноманітність інтересів учнів школи, їх батьків, індивідуальні потреби кожного, потребу в самореалізації та соціалізації, беручи до уваги фізичні особливості та розвиток учнів різних вікових категорій, розроблено проєкт «Лабораторія VR в STEAM-школі IT-майбутнього 31», який направлено на багатопрофільну комплексну реалізацію інноваційних методів освіти з особливим підходом.
Мета проєкту
Мета проєкту - створення сучасного дослідницько-експериментального шкільного майданчику шляхом об’єднання зусиль педагогічного колективу у формуванні стійких знань з навчальних предметів, об’єднання зусиль громади на реалізацію міських програм розвитку освіти в місті Дніпрі на 2016 – 2020 роки, комплексної програми розвитку галузі культури м. Дніпра на 2016 – 2020 роки, реалізації завдань концепції Нової Української школи через роботу за новим змістом освіти, який заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
Завдання проєкту:
1. Створити VR–Лабораторію, як дослідницько – експериментальний центр практикуму для організації навчання та творчості для школярів, жителів мікрорайону та міста.
2. Проєкт багатофункціональний, відповідає Положенню про партиципаторне бюджетування (бюджет участі) у м. Дніпрі, реалізація яких планується у 2022 році:
- підтримка інноваційних методів освіти та виховання зростаючого покоління;
- підтримка культурних ініціатив, спрямованих на впровадження нових ідей, технологій, процесів.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Проєкт є сталим, оскільки його результати будуть корисними для учнів та працівників школи довготривалий час після закінчення, а «Лабораторія VR в STEAM-школі IT-майбутнього 31» стане базовим об’єктом закладу не тільки, як центр перевтілення теорії на практику, а ще й сценічним майданчиком для проведення відкритих заходів зі STEAM-напрямків, забезпечить сприятливий мікроклімат та налаштування на плідну працю, гарантуватиме комфортність перебування, навіть підкреслить нано-інтер’єр, якого потребує дитяча уява.
Внаслідок реалізації проекту підвищиться рівень дослідницьких та наукових навчальних досягнень учнів, розуміння конче необхідної потреби в практичній реалізації теоретичних проєктів, культурно-естетичний рівень школярів. Підвищення престижності навчання в закладі сприяє підвищенню якості та зацікавленості учнів до навчання. Відбувається залучення батьківської спільноти до активної взаємодії щодо покращення навчально-дослідних, навчально-ігрових ланок лабораторії в подальшому. Відбувається розвиток міжнародного партнерства.
Результатом такої освіти повинна стати всебічно розвинена особистість з креативним мисленням, яка готова до експериментів, постійного навчання та зміни професійної діяльності. Саме така молодь користується значним попитом на ринку праці.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
В закладі вже реалізовано у 2018 році проект «ІТ-школа майбутнього» в конкурсі проектів «Громадський бюджет - 2017», де діти мають можливість навчататися робототехніці, STEM-дисциплінам, виконанню навчально-дослідницьких проєктів, програмуванню, використанню VR-технологій в навчальному процесі та позаурочній діяльності, в проєктуванні. Але на сьогодні науково-технічний прогрес вже не йде семимильними кроками, а стрибає ними, тому для підтримки освітнього процесу на достойному технологічному рівні виникла потреба в створенні на базі 4-х комп’ютерних кабінетів, кабінету фізики та актової зали школи Лабораторії-VR з вказаним нами в розрахунку бюджету проєкта технічним дооснащенням для таких груп: учні, батьки, вчителі, викладачі довузовської підготовки та ВНЗ, роботодавці та інтелектуальна еліта суспільства.
Ключові показники оцінки результату
Проект «Лабораторія VR в STEAM-школі IT-майбутнього 31» дозволить не тільки осучаснити навчально-виховний процес в навчальному закладі, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина, так і надасть поштовх до нових досліджень та їх публічної презентації.
Ризики у реалізації
1. Підвищення цін на обладнання.
2. Зріст оплати праці.
3. Стрімкий розвиток нових технологій, що призводить до швидкого старіння IT-обладнання
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради