Сучасні кабінети хімії і фізики 112 школи Брав участь

Доданий
31.05.2020
Номер
94
Школа

Цей проект надасть можливість вивчення хімії та фізики в більш сучасних та комфортних умовах, які з,єднають в собі онлайн простір і практичне застосування знань, тому що хімія та фізика були і будуть науками прикладними.

Автор проєкту
Бюджет
199 990 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа
Район
Шевченківський
Адреса
вул. Солідарна, 4, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Хімія та фізика – дуже цікаві та потрібні предмети шкільної освіти, яки мають прикладне значення на протязі усього життя. Щоб вони стали більш доступними, необхідно на рівні з теоретичними заняттями проводити хімічні та фізичні досліди та експерименти. На жаль в кабінеті хімії прийшли в непридатність комунікації, що забезпечують подачу і відведення води до демонстраційного столу вчителя та робочих місць дітей. Наочні посібники теж застаріли за 38 років. У кабінеті фізики недостає обладнання. О стільці 1974 року дівчата кожен день рвуть колготки. Обладнання кабінетів потребує оновлення згідно діючим навчальним планам і програмам, затвердженим МОН України.

Мета проєкту

Хімія та фізика цікаві, але дуже складні науки. Тому створення потужного навчального простору, який зможе об`єднати і практичні заняття, і можливості інтернету, використання сучасних платформ для навчання позитивно вплине на якість освіти. Хімія та фізика завжди вважалися передовими науками, які рухали економіку країни. Їх практичне вивчення украй потрібне і для розуміння процесів, і для виховання професійно інтересу у дитини. В Україні та в Дніпрі було багато вузів, дослідницьких інститутів, лабораторій, підприємств, які вивчали хімію та фізику і впроваджували нові розробки у виробництво країни. Практичні навички роботи з хімічними речовинами, фізичними приладами, інтерактивне обладнання кабінету допоможуть дитині визначитися з майбутньою професією у сфері хімічного виробництва, медицини, біології та інших пов`язаних спеціальностях. Якісне вивчення цих наук є важливою ланкою інноваційного освітнього проекту "Школа-ВНЗ-підприємство"

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

У класі хімії КЗО "СЗШ №112" існує система водопостачання і каналізації. Труби підведені до кожної парти і до столу викладача, щоб педагог міг демонструвати, а діти могли робити хімічні досліди. Для досягнення мети потрібно зробити ремонт комунікацій по водопостачанню (тече труба постачання води), встановити нові крани на усі парти та стіл вчителя (19 штук) та единого крану, який перекриває водопостачання до кабінету, заміну раковини на столі вчителя та один стік на парті. Для проведення робіт потрібне демонтувати та замінити старий лінолеум. Відновлення комунікацій, заміна 2х дверей радянського періоду - в клас і в підсобне приміщення, нове обладнання для дослідів, сучасне устаткування - ноутбуки, які вже є у школі, - стануть рішенням створення сучасного кабінету хімії у рамках програми Нової української школи. Кабінет фізики потребує нового обладнання та матеріалів для демонстрування дослідів. Потрібно замінити стільці 1974 року виготовлення.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

учні 5-11 касів, батьки, педагоги КЗО «СЗШ №112» та майбутні працедавці.

Ключові показники оцінки результату

Підвищення рівня комфорту та зацікавленості учнів у вивченні хімії та фізики. Формування прикладних навичок по використанню хімічних та фізичних знань, стирання межи між наукою і життям. Короткострокові показники:оцінювання знань.
Довгострокові показники: вибір професії, пов`язаної з хіміей та фізикой.

Ризики у реалізації

підвищення цін, спалах епідемії

Інформація про співфінансування

немає

Чи є у вас конфлікт інтересів

ні

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Бочарова Тетяна Сергіївна

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради