• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Кубок STEAM ІТ Дніпро - ІТ-школа Дніпро Брав участь

Доданий
16.06.2020
Номер
531
Інше

Проєкт реалізує новітні підходи організації та проведення безкоштовних відкритих змагань «Кубок STEAM ІТ Дніпро» з інноваційних напрямків з ІТ та STEAM для учнів шкіл міста. Проведення на базі КЗО «НВК №37» ДМР попереднього навчання в рамках хакатонів та он-лайн із залученням фахових тренерів з подальшим масштабуванням заклади середньої освіти міста (за конкурсом).

Автор проєкту
Марина
Марина Меззі
Бюджет
999 732 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, фестиваль, творчість
Район
Центральний
Адреса
просп. Богдана Хмельницького (Героїв Сталінграда), 8Г, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Висока вартість навчання у приватних школах робототехніки, звужує доступ дітей до здобуття знань і практичних навичок в IT-сфері. Відсутність у місті змагань щодо зацікавлення ІТ-освітою та STEAM школярів. Необхідність підвищення інвестиційного іміджу м.Дніпра.

Мета проєкту

Розвиток ІТ-освіти для дітей міста

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Організація та проведення безкоштовних змагань з інноваційних напрямків змагань з ІТ та STEAM для школярів, під час яких учні програмують в режимі реального часу

Перший місяць - Проведення тендеру на закупівлю обладнання.
Другий місяць - Закупівля, монтаж та наладка обладнання на базовий заклад освіти НВК №37. Передача обладнання у базові школи для відпрацювання методики змагань.
Третій та четвертий місяць – Співпраця з менторами на базі НВК №37;
П’ятий та шостий місяці -Проведення хакатонів для вчителів інформатики на базі НВК №37, робота вчителів з командами в школах. Передача обладнання на час підготовки до змагань у школи-учасники проєкту
Сьомий та восьмий місяці – підготовка до змагань
Дев’ятий місяць - Проведення змагань

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Учні – кожен зацікавлений учень може прийняти участь і збагатити свої знання та вдосконалити навички в області інноваційних технологійдоступність ІТ-освіти в межах свого району. Найуспішніші – взяти участь у складі команд у Кубок STEAM ІТ Дніпро
Вчителі - можливість опанувати нові технології і реалізувати свої творчі проекти у різних напрямках ІТ-навчання;
Батьки – гарантовано позитивне використання дітьми можливостей ІТ-навчання та STEAM в близькій доступності від дому.
Громада міста – покращення соціального клімату мікрорайонів, підвищення інвестиційного іміджу м.Дніпра.

Ключові показники оцінки результату

Участь учнів у ІТ-конкурсах, ІТ-олімпіадах.
Підготовка майбутніх випускників до усвідомленого вибору ІТ-професії.

Ризики у реалізації

Можлива інфляція (в разі виникнення на момент оголошення закупівель незначного дефіциту на покупку можливо вилучення декількох одиниць обладнання) високоплачувані IT-фахівці.

Інформація про співфінансування

Не потребує

Чи є у вас конфлікт інтересів

Немає

Ви посадова особа?

Ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

Так

Співавтори

Громик Наталія Петрівна, НВК №37 Кузічев Микола Миколайович, МЦ ДГП ДМР Радченко Тетяна , ЛІТ, Бурцев Юрій, СЗШ №10

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради