Опис
Проблема
У нашій школі навчається більше 1500 учнів. У цьому навчальному році відкрито 2 класи з інклюзивним навчанням. В 2020 – 2021 н. р до нашої школи прийде перший першокласник з особливими освітніми потребами. І кращим способом створення доступного освітнього середовища є врахування низки особливостей людей з фізичними, сенсорними і когнітивними вадами.
На жаль школа не має сучасного ґанку. А першим символом безбар’єрного середовища – є пандус. Створення грамотного пандусу – це і є безбар’єрний вхід у приміщення, можливість безперешкодного і зручного руху маломобільних груп навчальним закладом. Це означає мати свободу у переміщенні таку саму, як і інші діти, у яких немає ніяких функціональних обмежень, тобто без опіки, без супроводу, без допомоги.
Мета проєкту
• Забезпечення реалізації права на освіту дітей з особливими потребами на рівні з іншими учасниками освітнього процесу.
• Забезпечення архітектурної доступності навчального закладу. Створення в школі безбар’єрного простору для всіх учнів.
• Змінення ставлення закладів освіти до проблем людей з обмеженими можливостями.
• Сприяння розвитку освітніх систем, які можуть стати частиною нової соціальної політики.
• Формування інтегрованих підходів до питань інвалідності.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Реконструювати ґанок школи сучасним пандусом. Вважати пріоритетністю в організації безбар’єрного освітнього середовища:
• фізичну доступність;
• безпеку;
• інформативність;
• зручність.
Забезпечити права кожної дитини на якісну, доступну освіту за місцем проживання, задоволення її спеціальних потреб під час освітнього процесу.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
1. Усі учасники освітнього процесу.
2. Батьківська громада.
3. Усе громадське суспільство.
Ключові показники оцінки результату
Колективна робота в проєкті «Школа без бар’єрів» - це позиція школи, яка відображає реальні проблеми сьогодення та виховує прагнення спільно вирішувати нагальні питання. Це сприятиме залученню всіх дітей до життя в інклюзивну суспільстві, якому властива толерантність і яке приймає різноманіття та згуртовує колектив у єдине ціле; це можливість зміцнити шкільний колектив, розкрити етичний потенціал учнів, учителів, батьків і посилити їх соціальну взаємодію та відповідальність.
Ризики у реалізації
Подорожчання матеріалів та робіт.
Інформація про співфінансування
матеріальна база школи
Чи є у вас конфлікт інтересів
відсутній
Ви посадова особа?
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
Співавтори
Степанова Тетяна Миколаївна
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради