ШКОЛА БЕЗ БАР’ЄРІВ Реалізований

Доданий
12.06.2020
Номер
243
Школа

Весна 2020 року почалася з встановлення незвичних бар’єрів для людства. Епідемія COVID-19 змусила людей усього світу відчути і зрозуміти незручності і дискомфорт життя з певними бар’єрами. Але поряд з нами живуть люди, яку вимушені все своє життя долати певні бар’єри, це люди з особливими потребами.
Реалізація проекту «Школа без бар’єрів» доведе, що «інвалідність» не є перешкодою на шляху до о

Автор проєкту
Бюджет
198 347 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, двір, школа, благоустрій, інваліди
Район
Амур-Нижньодніпровський
Адреса
вул. Шолохова, 17, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

У нашій школі навчається більше 1500 учнів. У цьому навчальному році відкрито 2 класи з інклюзивним навчанням. В 2020 – 2021 н. р до нашої школи прийде перший першокласник з особливими освітніми потребами. І кращим способом створення доступного освітнього середовища є врахування низки особливостей людей з фізичними, сенсорними і когнітивними вадами.
На жаль школа не має сучасного ґанку. А першим символом безбар’єрного середовища – є пандус. Створення грамотного пандусу – це і є безбар’єрний вхід у приміщення, можливість безперешкодного і зручного руху маломобільних груп навчальним закладом. Це означає мати свободу у переміщенні таку саму, як і інші діти, у яких немає ніяких функціональних обмежень, тобто без опіки, без супроводу, без допомоги.

Мета проєкту

• Забезпечення реалізації права на освіту дітей з особливими потребами на рівні з іншими учасниками освітнього процесу.
• Забезпечення архітектурної доступності навчального закладу. Створення в школі безбар’єрного простору для всіх учнів.
• Змінення ставлення закладів освіти до проблем людей з обмеженими можливостями.
• Сприяння розвитку освітніх систем, які можуть стати частиною нової соціальної політики.
• Формування інтегрованих підходів до питань інвалідності.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Реконструювати ґанок школи сучасним пандусом. Вважати пріоритетністю в організації безбар’єрного освітнього середовища:
• фізичну доступність;
• безпеку;
• інформативність;
• зручність.
Забезпечити права кожної дитини на якісну, доступну освіту за місцем проживання, задоволення її спеціальних потреб під час освітнього процесу.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

1. Усі учасники освітнього процесу.
2. Батьківська громада.
3. Усе громадське суспільство.

Ключові показники оцінки результату

Колективна робота в проєкті «Школа без бар’єрів» - це позиція школи, яка відображає реальні проблеми сьогодення та виховує прагнення спільно вирішувати нагальні питання. Це сприятиме залученню всіх дітей до життя в інклюзивну суспільстві, якому властива толерантність і яке приймає різноманіття та згуртовує колектив у єдине ціле; це можливість зміцнити шкільний колектив, розкрити етичний потенціал учнів, учителів, батьків і посилити їх соціальну взаємодію та відповідальність.

Ризики у реалізації

Подорожчання матеріалів та робіт.

Інформація про співфінансування

матеріальна база школи

Чи є у вас конфлікт інтересів

відсутній

Ви посадова особа?

Ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Степанова Тетяна Миколаївна

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради