Безпечне подвір’я як новий освітній простір Брав участь

Доданий
11.06.2020
Номер
212
Безпека та громадський порядок

Проект розроблений з метою забезпечення безпеки учнів школи, а саме: закриття доступу (встановлення огорожі) для сторонніх осіб до внутрішнього шкільного подвір'я де гуляють учні початкової школи та групи продовженого дня. Проект передбачає створення принципово нових можливостей для організації інноваційного освітнього простору в умовах нової української школи.

Автор проєкту
Вадим
Вадим Сопілка
Бюджет
985 326 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, двір, школа, благоустрій, інновації
Район
Чечелівський
Адреса
вул. Робоча, 75А, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

1. Учні початкової школи та груп продовженого дня мають перебувати на свіжому повітрі певний час протягом навчального дня. На даний момент шкільне подвір'я відкрито для сторонніх осіб та авто, що створює загрозу для безпеки дітей
2. Закриття шкільного подвір’я надасть можливість організовувати безпечні навчальні заняття для учнів на свіжому повітрі під час спекотної погоди, проводити свята та різноманітні заходи, не допускаючи сторонніх осіб.
3. Навчальні кабінети першого поверху школи - це умовна "зона ризику" в плані збереження матеріально-технічної бази. Оскільки шкільне подвір'я відкрито для сторонніх осіб, існує реальна загроза спроби замаху на шкільне майно та некеровані хуліганські вчинки. На жаль, адміністрація школи неодноразово вирішувала проблему розбитих вікон на першому поверсі.
4. Відповідно до вимог щодо забезпечення кабінетів інформатики ці навчальні класи мають бути облаштовані системою кондиціонування.

Мета проєкту

Створення безпечного та максимально ефективного нового освітнього середовища для учнів Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа №46" ДМР. Шкільне подвір’я - комунальний громадський простір з величезним ресурсом. При належному осмисленні воно може стати місцем об’єднання шкільної громади, зняття напруги між заняттями, місцем неформального спілкування, “таємним садом” для кожного класу. Такий простір передбачає в якості користувачів не тільки дітей, а й батьків, вчителів та адміністрацію школи. Шкільна подвір’я - цінність та ресурс, який має стояти на перших позиціях в завданнях з благоустрою школи.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

1. З метою забезпечення безпеки учнів початкової школи та груп продовженого дня закрити доступ стороннім особам до внутрішнього шкільного подвір'я (встановити металевий паркан)
2. З метою забезпечення збереження матеріально-технічної бази навчальних кабінетів встановити віконні ролети на першому поверсі школи
3. З метою забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов та на виконання вимог щодо облаштування кабінетів інформатики встановити кондиціонери в актовій залі школи та кабінетах інформатики

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Учні Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа №46" ДМР
Батьківська громада
Педагогічний колектив
Мешканці мікрорайону школи
Соціальні партнери школи - волонтери, благодійники, громадські організації
Батьки майбутніх першокласників

Ключові показники оцінки результату

Соціальний - створення безпечного середовища для учнів початкової школи
Гуманітарний - забезпечення комфортних умов проведення загальношкільних та громадських заходів в актовій залі школи
Економічний - збереження та захист матеріально-технічної бази навчальних кабінетів

Ризики у реалізації

Нестача коштів, неможливість знайти постачальників через систему ProZorro, подорожчання обладнання внаслідок інфляції гривні,

Інформація про співфінансування

Співфінансування не передбачається

Чи є у вас конфлікт інтересів

Немає

Ви посадова особа?

Ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

Так

Співавтори

Борисова Оксана Валеріївна, Сопілка Інна Борисівна, Бердник Анатолій Олексійович, Солдатов Володимир Анатолійович

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради