Опис
Проблема
Дитячі бібліотеки міста щоденно спрямовують свою діяльність на всебічну інформаційну підтримку для найповнішого задоволення попиту на інформацію, соціокультурних, самоосвітніх і дозвіллєвих потреб користувачів. Під час карантину, коли фахівців Централізованої системи бібліотек для дітей було переведено на дистанційну роботу, суттєво назріла проблема нестачі сучасних гаджетів, що впливає на об'єм та якість виконання роботи.
Вирішенню даної проблеми допоможе участь в цьому конкурсі проектів.
Мета проєкту
Створити умови для надання повноцінної якісної додаткової освіти (у тому числі дистанційної) з вмінням використовувати сучасні технічні засоби та інформаційні технології.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Придбання техніки надасть можливість, навіть в умовах карантину, перетворити бібліотеки для дітей в соціокультурні центри, де юні дніпровці за допомогою фахівців зможуть корисно, цікаво, творчо проводити своє дозвілля, займатися додатковою освітою та самоосвітою
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Для дітей, батьків, педагогів, вихователів та фахівців м. Дніпра
Ключові показники оцінки результату
Дооснащення сучасною комп’ютерною та мультимедійною технікою ЦСБД забезпечить:
- залучення більшої кількості юних користувачів для дистанційних занять в різноманітних гуртках, студіях, курсах;
- надання можливості дистанційного обслуговування більш ніж чотирьом тисячам мешканців віддалених районів міста
- урізноманітнення форм роботи з дітьми (онлайн зустрічи, читання тощо)
- збільшення сервісів для сімей (онлайн спілкування з батьками в зручний позаробочий час з 7.00 до 20.00)
- придбання фахівцями нових необхідних компетенцій в рамках шостого технологічного укладу
Ризики у реалізації
інфляція
Інформація про співфінансування
-
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви посадова особа?
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
Співавтори
Централізована система бібліотек для дітей м. Дніпра
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради