Опис
Проблема
В останні роки спостерігається спад інтересу до читання серед підлітків. Особливістю нового покоління є те, що воно «виховується» в інтернеті і соціальних мережах.
Бібліотека-філія № 26 ДМКЗК ЦСПБ знаходиться у приватному секторі АНД району. Віддаленість від великих розважальних центрів та відсутність поблизу досугових закладів покладає на бібліотеку завдання не тільки залучати мешканців мікрорайону до читання, а й змістовно організовувати їх дозвілля.
Мета проєкту
Зміни в системі читання – важливий крок в майбутнє читаючої нації країни України. Потрібно розвивати багатофункціональну діяльність бібліотеки, дотримуючись традиційних форм роботи і надаючи іноваційні послуги. Оскільки віртуальний та реальний світи гармонійно співіснують, користувачі з досвідом доповненої реальності мають змогу спробувати цілком новий, покращений світ, де віртуальна інформація використовується як додатковий корисний інструмент, що забезпечує допомогу в повсякденній діяльності.
Інтерактивна книга поєднує традиційні методи в комплексі з сучасними технологіями. Метою цих завдань є супроводити читача «в, крізь і за текст», дати йому змогу «пірнути» у літературу.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Сучасні діти та підлітки, обираючи між книгами та онлайн-іграми, все частіше надають перевагу останнім. Необхідно об'єднати переваги обох, перетворивши читання на захопливу гру з використанням мобільних технологій. На допомогу прийде інтерактивна книга – поєднання ключових плюсів класичної книги із сучасними здобутками в ІТ сфері, в якій текстовий формат доповнюється 3D моделями, аудіо, відео матеріалами та тематичними анімаціями.
Отже, з метою підвищення відвідування бібліотеки, стійкого активного інтересу до читання, пропонуємо закупити для нашої бібліотеки обладнання нового покоління –інтерактивні книги, окуляри доповненої реальності та сучасні планшети. За допомогою цих девайсів зручно: грати в відеоігри; дивитися фільми або серіали; дивитися стрімінгові трансляції; вивчати навчальні та освітні відео; віртуально подорожувати в будь-яку точку світу .
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
1500 користувачів Бібліотеки-філії № 26, до яких долучаться мешканці сусідніх мікрорайонів та сіл. А це переважно діти з багатодітних та малозабеспечених родин. Бібліотека-філіал № 26 ДМКЗК ЦСПБ знаходиться у приватному секторі АНД району. Віддаленість від великих розважальних центрів та відсутність поблизу досугових закладів покладає на бібліотеку завдання не тільки залучати мешканців мікрорайону до читання, а й змістовно організовувати їх дозвілля. Бо не кожну дитину батьки відпустять долеко від дому.
Ключові показники оцінки результату
З огляду на мету, основну ідею, механізм реалізації проекту та визначені ініціаторами очікувані результати вважаємо, що створення віртуального простору сприятиме розвитку обдарованості, активізації пізнавальної діяльності користувачів бібліотеки і підвищенню професійної майстерності та ІКТ-компетентності бібліотекарів, а Інтерактивні заходи стимулюватимуть дорослих та дітей до спільного відвідування бібліотеки і підвищення інтересу до читання.
Ризики у реалізації
підвищення цін на технічне забеспечення та ремонтні послуги
Інформація про співфінансування
нема
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви посадова особа?
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
Співавтори
Гриценко Альона
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради