Опис
Співавтори
Черкасова Ольга Валеріївна
Рибалко Марія Львівна
Дюжинських Ольга Миколаївна
Пінчук Налалія Григорівна
Мета проекту
Створити сприятливі умови для розвитку та максимального розкриття потенціалу дітей та підлітків з особливими освітніми потребами для подальшої їх інтеграції в суспільство. Забеспечити психологічною підтримкою членів їх родин, а також надавати консультації щодо абілітації дітей та підлітків в умовах домашнього середовища.
Проблема
В нашому місті практично немає центрів для дітей старшого шкільного віку та підлітків з розладом аутистичного спектру (особливо низькофункціональних, з когнітивною недостатністю), де б вони проходили абілітацію, та набували навичок спілкування з однолітками, самообслуговування, дозвілля, на постійній основі. Також немає навчальних курсів для батьків особливих дітей.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Створити центр, якій би надавав якісну, кваліфіковану допомогу дітям та підліткам з особливими потребами, і став прикладом для створення подібних центрів в інших районах міста.
Для кого цей проект?
Діти та підлітки з розладом аутистичного спектру, віком від 6-ти років і старше.
Ключові показники оцінки результату проекту
1. Діти та підлітки набудуть навичок самообслуговувуння та самопомочі і будуть потребувати меньшого сторонього супроводу. У них з`явиться іниціатива до комунікації з однолітками, інтенрес до суспільного життя та можливість більш ефектиної інклюзії та інтеграції у соціум.
2. Діти та підлітки розширять коло своїх інтересів, улюблених видів діяльності (хоббі), завдяки чому, дитина зможе продуктивно проводити вільний час.
3. Покращіться якість життя родини, зменьшиться психологична напруга та фізичне навантаження всередені сім`ї. Розширяться можливості відвідування громадських місць та закладів культурного відпочинку сім`ї разом з дитиною.
4. У перспективі створення проф. майстерень, де люди з особливими освітніми потребами здобували б професійних навичьок, які відкриють перед ними можливості подальшого працевлаштування, що зменьшить фінансове навантаження на державу та родини людей з особливими потребами.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Затримка у фінансуванні, інфляція.
Приклади (кейси схожих рішень)
http://nb-forum.ru/foreign-experience/mirovaya-praktika-autizm-socializatsia?fbclid=IwAR1Cq0rgFnzu2IpouiZSUmCwkFsftlmy6FjJps0TJL2_x526ykhPnx4wehg
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Так.
-
План заходів з реалізації проекту
1. Знайти приміщення, яке б відповідало потребам майбутнього центру.
2. Залучити кваліфікованих фахівців.
3. Закупити навчальні матеріали для якістної спеціалізованної абілітації
дітей та підлітків.
4. Набрати групу дітей відповідної категорії.
5. Організувати роботу центру.
Ви посадова особа
Ні.
-
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
-
Відповідальні підрозділи
Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради